{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.720 visninger | Oprettet:

hot 50 gaskabel for kort? passer andet {{forumTopicSubject}}

ja har købt 17,5mm karbu til min hot 50.. og der er gaskablet for kort til fordi der ikke er sådan et knæk på toppen af karburatoren.. så er der andre gaskabler der passer direkte og er længere en det der sidder på en hot?

det der med der ikke er et knæk som der er på den std. kan ses her hvis i kke ved hvad jeg snakker om..
her er der det knæk hvor gaskablet skal i :

http://kgi.dk/product-2041-595.php

og det her er så den karbu jeg har købt hvor det bare går lige op i toppen :

http://kgi.dk/product-909-595.php

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hot 50 gaskabel for kort? passer andet
  • #1   18. jan 2007 du ska jo bar stikke kablet igennem gummi halsen og spj;ldet , du ska bar bruge lidt krafter .. det burde passe

• #2   18. jan 2007 Jeg har gjort (dog på min zip) ..

Købte et sonic chokerkabel, målte det så det passede med længden, klippede enden af - og derefter lodde sådan en lille klump på, og så slibe den til.

PS: Hvis du vil gøre dét, skal du nu nok klippe enden i toppen af, for der er det nemmest at lave en klump der kommer til at passe oppe i styret.

• #3   18. jan 2007 $ Niklas $ jamen det er fordi når den der gummihals stikker lige op så skal kablet gå i en bue og så ned i og det er det ikke lang nok til..

Robert N : okay.. enden i toppen? er det oppe ved gashåndtaget? og hvordan får man sit gaskabel ud derfra?

• #4   18. jan 2007 Du tager chokerkablet og klipper toppen af (den store klump i toppen som skal sidde i styret) Så kan du tage kablet ud af "plastik-beskyttelsen" så du står med selve det sølv kabel.

Så bruger du selvfølgelig "plastik-kablet" fra det gamle og sætter det nye chokerkabel i. (chokerkablet er meeget længere end det normale gaskabel, var det i hvert fald hos mig) Så kan du lige måle dit gamle gaskabel (mit var 114 cm) , og jeg skulle bruge cirka 1 cm mere, så jeg klippede selvfølgelig 2 cm af for at være sikker.
    Så kan du montere det, og hvis det er for langt, så kan du prøve at klippe 0.5 cm af, indtil du rammer perfekt.

• #5   18. jan 2007 Det er meget nemt at lodde, så det er bare at gå til den .

• #6   18. jan 2007 okay.. smiley er det godt nak kvalitet hvis man køber sådan et kabel i thansen?

Kommentér på:
hot 50 gaskabel for kort? passer andet

Annonce