{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor mange hestekræfter
  • #1   10. jan 2007 Nåår okay.. syntes bare på alle de andre cylinder jeg har kighget på, står der de har 8-9 og 11-12 så ville godt lige vide om det overhovede er et godt køb jeg laver ved at købe hebo og ikke mhr isteden.,

• #3   10. jan 2007 kun med den rigtige opsætning yder den det der står dengiver selvf noget på en std scooter men den yder ikke hva der står den skal om dysses og skifte ruller og trykfjeder for at få optimal træk.
    den vil gå bedst hvis den fik en lidt støre kabu på end std og et knæk rør eller et bedre end std røret...
    hebo er sku fint nok.....

• #4   10. jan 2007 det er sku da også fint nok hehe,.,,
    men min bws er helt std. tror jeg har købt den brugt.. men hvis den er det og jeg køber hebo racing kan i så ikke lige skrive en god opsætning.... er ikk den bedste til scooter men vil meget gerne lærer det.... hvad for en karbu, og skal jeg skifte krumtap og vario..+

• #5   10. jan 2007 øhhh du behøves ikke at skifte krumtap men jeg vil nok anbefale det.

hebo cylle
    19mm kabu
    hebo ng vario
    athena rem
    carbon membran plader eller en anden racer membran
    HEBO NEW PERFORMER 2004 knæk rør
    doppler krumtap og c4 lejre

MEN DER ER MANGE FORSKELLIGE OPSÆTNINGER
    det er ikke alle der går lige godt
    det kan kan jo være du vil have over tunet din eller sports tunnig du vælger jo selv

• #7   10. jan 2007 hvis manston rep. er det samme som s6 racing kittet, så kan det godt yde over 17hk med den rigtige opsætning..!

Kommentér på:
hvor mange hestekræfter

Annonce