{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Krumtap Knækket ved vario ???? {{forumTopicSubject}}

jeg havde en vens fars scooter hjemme fordi han gerne ville have tage ringen ved vario 'en. kan ikk helt huske mærket på den men den har gået under 2.000Km

men jeg opdagede at det ikke var som på F.eks. min gamle Speedfight 2 !
nej, Ringen var Svejset/sat sammen med den lange ring som skal være der.. så jeg tænkte, nå fuck det, og så skar jeg ringen af forsigtigt, og da ringen var af slibede jeg det lige og rundt så jeg kunne sætte det resterende på igen som skal være der og skiftede ruller til lettere og samlede den helt.. og den kørte oss helt fint og det hele indtil omkring 2 uger senere så kom han igen og sagde den kørte mærkeligt og larmede.

med det samme jeg startede den kom der høje rasle og banke lyde nede fra vario, så jeg slukkede den og sagde jeg tog den ind igen og kiggede på den..

jeg havde mistanke til at det bare var varioen der var gået løs, men det viste sig at være noget helt andet !

først tog jeg skjoldet af og så kom blæserhjulet rullende ud og var helt smadret og så opdagede jeg der var MANGE metal spåner, og så skruede jeg vario Skruen af (den første store skrue) og så kom det, for jeg fik både skrue og de små dele + 5Cm af krumtappen med som stadig sad på skruen ??????

mit Spørgsmål
hvordan fanden kan krumtappen knække på en 100% standard scooter ?!?!?!
Hva kan have været skyld i det ?
er det bare pga. det er en billig scooter ?
eller kan den ikke tåle at få taget ringen på den måde ?

han sagde at det var en uge siden den begyndte på det inden han kom med den, så han har kørt rundt med det et stykke tid.
kan virkelig ikk se hvordan det stykke af krumtappen er knækket !

hehe det blev vist en længere historie.. og sikkert mange stavefejl smiley


Kommentarer på:  Krumtap Knækket ved vario ????
Kommentér på:
Krumtap Knækket ved vario ????

Annonce