{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monza Eller Yamaha 4g
  • #1   9. aug 2004 monza, ved ikke med kvalitet... sys bare at den er fedest... og så med de der fælge smiley

• #2   9. aug 2004 hej
    helt klart yamaha, de har bedre motor har bedre kits og kører sgu hurtiger... så jeg vil sige en yamse de er sgu kvali

ps husk nu en puch den kan man ha`en yamaha den ska man ha`

• #3   9. aug 2004 Monza har en vildere motor som standard og opefter!

• #4   9. aug 2004 nej en yamaha køre hurtigs afdroslet men du kan ikke få så store cylinder og kaburatore ligesom metrakit og en 20 dellorto der er nok lavet noget special tun til dem begge men de som er tilgængs ved fx protuna så render en puch hurtigs,,, yamaha er for dem som elesker at repare for thansens skod dele går KONSTANT istykker... tror der fåes mest til en yamaha af unvisale dele men man kan altid lave dem om så de passer til fx en puch.... jeg kender en som har en yamaha syntse de er ret spinkle at køre på men den køre sku 65 hvor man baer har bordet indsunigspladen op,,,, der findes mange forskllieg moddeler af yamaha og puch men personligt holder jeg på puch

• #5   9. aug 2004 Helt sikker monza!!!! har selv haft en.
    Men lige gyldigt hvad du køber, så vær 100 procent sikker på at stellet ikke er skævt.
    For hvis det er lidt skævt og du putter tun på bliver den meget hurtigt meget skævt.
    Held og lykke

• #6   9. aug 2004 INGEN AF DEM!!!

KREIDLER det er det eneste der holder du.. de er fede og de ka vold tunes og de ka holde til det! og så.. ikk alt det yamaha og puch.. intet værd.. hehe

• #7   9. aug 2004 Well. Jeg er nok osse mest til Yamaha. Selv om man makker meget i det skidt. Syntes bare det er en fed Knallert. Også er de meget nemme at tune..

• #8   9. aug 2004 Jeg taler her af erfaring for har haft begge knallerter og en af mine venner har haft sin Puch monza "killer" i snart 2 år uden og lave det store ved den...

Men en Yam kan køre skide hurtigt ved bare en smule tun, men den kan ik holde til det i længden, og man kan ikke satse på at tage den på langture hvis den er lidt tunet, for der skal altid skrues i en yam, men det er et dejligt stykke køretøj...

Puch er simpelthen kvalitet...
    Men bagsiden er så at den skal tunes forholdsvis meget for at komme til at køre stærkt, men den kan så også holde til det...
    Derudover er gevindene i motoren som regel ikke istykker som de ofte er på 4gear efter der har været for mange nysgerrige sjæle der sku kigge lidt på den :-P...

Men skal den køre hurtigt uden det store tun er en Yam en dejlig knallert.
    Man du skal regne med at trække/ skrue en del gange på den...

Skal det være kvalivare som også kan køre stærkt og holde til det (skal bare tunes en del før det gir noget) så er en puch monza/Gp et godt valg...
    Selvom den er tunet vil den altid kunne køre og starte hver gang...

Yamaha 4 gear:
    + Nem at gøre hurtig
    + Mange billige dele (kan næsten få alt undtagen tank og stel fra nyt)
    - Der skal skrues hele tiden

Puch Monza/Grand-Prix
    + Kan holde til at blive tunet
    + Der skal ikke skrues så meget
    + Pålidelig
    - Svær at gøre hurtig i forhold til 4gears

Men vil man ha en hurtig og pålidelig knallert så er en kreidler heller ik at foragte...
    Man skal bare huske at reservedel koster mange klejner...

• #9   9. aug 2004 Tak skal i ha for alle svarene..... Det er dejligt at se at folk svare på ens indlæg... Tak for hjælpen gutter

• #10   9. aug 2004 Det var så lidt m8

Kommentér på:
Monza Eller Yamaha 4g

Annonce