{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse stemmer....
  • #1   8. aug 2004 Skriv en besked til ham, om at han skal komme med en begrundelse og revurdering, hvis der ikke sker noget, så planter du et 1 tal hos ham og så sker der pludselig tit noget !!

Har funket for mig nogen gange !!

• #2   8. aug 2004 Ja tak!! Se min profil - under begge scoot's...! Der er nogen der er så mega useriøse - og svarer heller aldrig... Men hva fa'en - hva ska vi oz med de skide stemmer? Er det ikk bedre bare at ha udfordringer?!

\\Adam

• #3   8. aug 2004 Enig med Adam.. næsten hele sg går ud på de stemmer efterhånden.. har også selv fået 1 og 3. og ja, det er da pisse irriterende når alle andre gir 7..
    Min mening smiley

- Mark

• #4   8. aug 2004 Der er også mange der ik forstår stemme grundlaget i skalaen som hedder :
    1. KEDELIG (Ikke lovlig eller grim men kedelig (såsom en 100% std. hot eller cpi eller en anden standart scooter i en kedelig farve som man ser på hvert gadehjørne)
    5. LÆKKER (ikke voldtunet eller ekstremt stylet eller at den koster en milion, men at den er LÆKKER hvad enten det så gælder tun, styling eller at den er lækker som standart som feks en SFX repsol eller en Dragster eller en MadAss.)
    7. EKSTRA LÆKKER (Noget man ikke ser hver dag, eller at der virkelig er blevet kredset for detaljer osv. hvad enten at det er tunet eller stylingen eller begge dele der er EKSTRA LÆKKERt. Det kan evt være en 100% standart scooter/knallert, såsom en lovlig og standart Yamaha 4 gear SS 100% original og fin...)

Så jeg synes lidt det er noget fis med dem der siger at en std. knallert/scooter får 3, og hvis der så er lidt tun får den 4-5, også går han hen og gir 7 til en der har samme slags scooter som ham selv bagefter :-S...

• #5   8. aug 2004 Men det er bare min mening som jeg stemmer ud fra...
    Det skal så siges at jeg ALDRIG gir 1 for ingen har fortjent det, så jeg synes hellere jeg vil lade være med at stemme end gi dem et 1 tal...
    Så hellere gi dem lidt råd til at få den til at være lidt bedre...

Desuden gir jeg også 7 taller til personen bag scooteren/knallerten hvis han virkelig har lagt arbejde bag den og ik bare har sendt hver eneste lille ting til maler og mekanikker osv...
    Sådan noget gir 7 taller og respekt fra mig, også selv om der måske er lidt løbere på tanken eller cromen på bagsvingeren ik er 100% iorden...

• #6   8. aug 2004 Synes bare det er nederen at man lige runder over 200 7 taller og har en Rate på dejlige 1,97 - 1,98... Da der lige pludselig er en der skal spolere det hele pga. misundelse eller fordi han har lyst til at ødelægge det for mig...

Kommentér på:
Useriøse stemmer....

Annonce