460 visninger
|
Oprettet:
Useriøse stemmer.... {{forumTopicSubject}}
Argh noget pis... Så sidder man her og ka blive mega sur over at en eller anden der sidder derude har sjov med at smide useriøse 1 taller rundt på galleriet... Nogle af jer der har oplevet det samme... Og hvad kan vi gøre for at stoppe det og fjerne de stemmer ???
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 3 Emner: 338 Svar: 1.220
Har funket for mig nogen gange !!
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 123 Svar: 1.713
\\Adam
jul 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 1 Emner: 7 Svar: 36
Min mening
- Mark
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
1. KEDELIG (Ikke lovlig eller grim men kedelig (såsom en 100% std. hot eller cpi eller en anden standart scooter i en kedelig farve som man ser på hvert gadehjørne)
5. LÆKKER (ikke voldtunet eller ekstremt stylet eller at den koster en milion, men at den er LÆKKER hvad enten det så gælder tun, styling eller at den er lækker som standart som feks en SFX repsol eller en Dragster eller en MadAss.)
7. EKSTRA LÆKKER (Noget man ikke ser hver dag, eller at der virkelig er blevet kredset for detaljer osv. hvad enten at det er tunet eller stylingen eller begge dele der er EKSTRA LÆKKERt. Det kan evt være en 100% standart scooter/knallert, såsom en lovlig og standart Yamaha 4 gear SS 100% original og fin...)
Så jeg synes lidt det er noget fis med dem der siger at en std. knallert/scooter får 3, og hvis der så er lidt tun får den 4-5, også går han hen og gir 7 til en der har samme slags scooter som ham selv bagefter :-S...
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Det skal så siges at jeg ALDRIG gir 1 for ingen har fortjent det, så jeg synes hellere jeg vil lade være med at stemme end gi dem et 1 tal...
Så hellere gi dem lidt råd til at få den til at være lidt bedre...
Desuden gir jeg også 7 taller til personen bag scooteren/knallerten hvis han virkelig har lagt arbejde bag den og ik bare har sendt hver eneste lille ting til maler og mekanikker osv...
Sådan noget gir 7 taller og respekt fra mig, også selv om der måske er lidt løbere på tanken eller cromen på bagsvingeren ik er 100% iorden...
jul 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 2 Svar: 3
Useriøse stemmer....