{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Hjælp til "Stor puch" {{forumTopicSubject}}

Vz50 eller Ms50 som den også er kaldt (: sådan har mig og min bror nu holdene og den gider ik starte Dorg.
Den har gnist benz og komprosion... ? hva kan det være? ka det være jeg skulle prøve med et nyt tændrør alligevel? den har stået stille i 8 år og har ik fået andet end liige renset karbu og tank og nyt brænstof. HJÆLP! Takker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til "Stor puch"
  • #1   9. dec 2006 tændrør, utæt (nye pakninger)

  • #2   9. dec 2006 skift tændrøret.. og hvis ikke det virker så rens kaburatoren og filteren i den hane der sidder i tanken..;) og nyt benz.. hvis den har stået i 8 tror jeg ikke det benz der er på er så godt længere..:D

  • #3   9. dec 2006 har skiftet benz (: of shok den tank er stor! smiley 10 L smiley men køber nyt tændrer her i næste uge
    såå, men tak (:


  • #4   9. dec 2006 Ms og Vz er jo ikke den samme, men du mener jo nok mht motor osv..
    Men du skal ikke bare tjekke om den har benzin i tanken, hvis der var kompression og benzin og gnist så skulle den jo starte og det går den ikke så der er noget der mangler, du skal tjekke om gnisten er god nok, evt rense og indstille platiner, det kommer også an på hvor den har stået så den ikke er irret inde i tændingens system så gnisten evt ikke er god nok.
    Men først og fremmest ville jeg tjekke benzintilførslen, du starter med at tjekke om der kommer noget nok igennem slangen altså og hanen skulle være stoppet med det bundfald der evt kunne være over nogle år. Hvis det fint kommer ud der og gnisten er god så tjek om svømmerventilen åbner og lukker lige når den står plant med karburatorens bund skal den lukke og lige så snart du vipper den en lille smule skal det løbe ud.
    Og tjek dyser, rens karburatoren.
    Så skal den nu nok starte.
    Altså tjek at der kommer nok benzin gennem hele systemet og at gnisten er rigtig god, afstand mellem elektroden og at der ikke er en lille stump metal i tændrøret så den smider strømmen til stel.


Kommentér på:
Hjælp til "Stor puch"

Annonce