202 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "polini remskiver???"
Polini remskiver
hey scootergalleri. - jeg har muligheden for at få disse remskriver med i en byttehandel (link fjernet) men kan man bruge en normal variator til dem eller skal man anskaffe sig en malossi oversi...
hey scootergalleri. - jeg har muligheden for at få disse remskriver med i en byttehandel (link fjernet) men kan man bruge en normal variator til dem eller skal man anskaffe sig en malossi oversi...
Skrevet af: Ham den S - 6. sep 2009
remskiver .. polini ..
hvad er forskellen ?? (link fjernet) (link fjernet) ved godt at man får begge remskiver med i den ene og sådan men hvis man nu har std remskiven også man bare køber den yderste og sætter den...
hvad er forskellen ?? (link fjernet) (link fjernet) ved godt at man får begge remskiver med i den ene og sådan men hvis man nu har std remskiven også man bare køber den yderste og sætter den...
Skrevet af: » High Class Tuners • Nelsson ! ™ - 28. jan 2009
Polini remskiver.
Hey sg. jeg har lige købt evo remskiver til sonicen, skal der ikke fræses lidt ud i geardekslet før den kan sidde der ?
Hey sg. jeg har lige købt evo remskiver til sonicen, skal der ikke fræses lidt ud i geardekslet før den kan sidde der ?
Skrevet af: | Mads b . - 24. jan 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
maj 2005
Følger: 84 Følgere: 82 Scootere: 18 Emner: 93 Svar: 855
Hvor finder jeg Polini oversize rem eller hva det nu hedder? b
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 97 Svar: 1.235
okt 2005
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 20 Emner: 273 Svar: 948
nov 2004
Følger: 78 Følgere: 78 Scootere: 13 Emner: 205 Svar: 1.249
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 101 Svar: 721