7. sep 2004 Følger: 78 Følgere: 77 Scootere: 16 Emner: 626 Svar: 980
Medbran? Jog ikke starte? {{forumTopicSubject}}
Hey drenge håber i kan hjælpe mig med det her problem det startede med at jeg var ude en aften og køre og fik lyst til at rykke en kæmpe burner fik jeg så gjorde ( Satme en nice burner) Men fuck det så kørte jeg en tur igennem byen også til sidst hjem på vej hjem kunne jeg nok høre at den lyd underlig som om den ikke fik nok benz den døde når jeg gav benzin så da jeg kom hjem og en halv time senere vil over på tanken fik jeg den startede og kørt halvejs også gik den død .. Da jeg kom hjem tjekkede jeg om den fik benz for har før haft problemer med min vacum pumpe den ikke gav benz men der stod massere benz så tænkte om min medbrand er gået eller hvad kan være galt ?
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Scootere: 11 Emner: 11 Svar: 94
kan være
apr 2005
Følger: 124 Følgere: 120 Scootere: 4 Emner: 144 Svar: 1.554
Kan godt være din membran.. tag den op og kig om pladerne sidder helt tætte ind til sidderne.. gør de ik, så er membranen gået, og du kan brøve at puste i membranen og se om pladerne åbner sig.. og derefter suge i den, og så skal pladerne lukke tæt, gør de ik det så er den i stykker... skal siges at det giver en dårlig smag i munden, og skal ik gørs for mange gange efter hinanden
Medbran? Jog ikke starte?