{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Info om Fabrizi Maxi Evo søges.!!! {{forumTopicSubject}}

Søger information omkring denne cylinder: Fabrizi Maxi Evo, da jeg er ved at købe en af en ven..

1. Hvad har den kostet fra ny af, I sin tid (så vidt jeg kan se, er den ude af produktion)

2. Er det en 47,6 mm. cylinder? (spørger fordi der mangler stempel)

3. Hvad kan den max. yde?

4. Er stemplet med flad eller rund top?


Kom gerne med lidt generel info. omkring denne cylinder.

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om Fabrizi Maxi Evo søges.!!!
  • #1   22. nov 2006 det vildeste extreme sæt til vandkølet gilera/vespa modeller fra fabrizi racing,yder 22,5 hk rigtigt opsat,krumtap kan holde til 25000 omrd med 4mm extra slaglængde,78,2cc,komprision 15,2-1,leveres som vist på billedet.
    disse sæt skal betales ved bestilling,blok skal fræses op
    Pris: 9475,00 DKK
    (ekskl. moms: 7580,00)

    Varen er midlertidigt udsolgt
    Klik her for at kontakte shoppen

    Leveringstid:
    Handelsbetingelser




  • #2   22. nov 2006 Jack D--> Aaaarh, det er vist ikke lige helt den smiley Den her er luftkølet, og til minarelli motor..

  • #3   22. nov 2006 et link tark?

  • #4   9. dec 2007 nogle der har set det nye kit der kommer i 2008
    (link fjernet)

    og her et andet link

    (link fjernet)


    her stpår lidt om kittet tror det er for sindsygt..



    As in the years before, Fabrizi also had a small stand on the exhibition. They announced a new 92cc cylinder kit with 47mm stroke and 50mm bore, which will be available in early 2008. However, it is necessary for this kind of conversion to have the crankcase welded, since otherwise the walls of the crankcase would be too thin when opening it out to accept the larger crank-webs. The intake tract will also have to be revised, so this is a conversion that requires quite a lot of time & money. What will also be available in early 2008 is the new kit with intake directly at the cylinder base for Runner 180. Unfortunately there is no increase in quality: poor workmanship that requires hours of revising, smoothing out ports and adapting transfer ports.


Kommentér på:
Info om Fabrizi Maxi Evo søges.!!!

Annonce