{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Hul i tanken - Maxi {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fin maxi til og stå smiley men der er hul i tanken i det indvendige stel.. hvilket vil sige man ikke kan svejse den med mindre du skærer stel over og samler igen.. men så får den jo et bryde punkt mere og det er ikke sundt.. så derfor tænkte jeg på noget lappe grej smiley Man kan få noget tank lapper som man bruger til harley davidson tanke som laver en lak inde i tanken så den er tæt i svejsningerne.. men problemet er lortet koster 400.- smiley det er alligevel lige lidt for møj syntes jeg .. smiley heh.. Så fik vi en anden idé.. Bil lak (2 komponets lak) er jo benzin fast .. så vi renset den godt med fortynder også har vi ført en slange ned og helt lidt lak ned .. smiley og tætnet hul til benzin hane og tankproppen.. så har vi påført lidt luft tryk så vi ku se der kom lidt ud inde fra det, så er man jo sikker på det er i hullet.. af med lufttryk og probber også skal den jo bare hænge i den vinkel der i nogen dage.. her er mine spg.. smiley

1 : Hvor lang tid skal det stå for at være GENNEM hærdet ? 1 uge? 2 uger? smiley

2 : Tror i min teori holder? smiley

Jeg opretter det da jeg gerne vil høre om jeg har medhold i det .. smiley for kunne da være sjovt hvis det virker.. det har kun kostet 25.- nemlig i forhold til 400.-

(Ser gerne begrundet svar, eller folk med bare lidt forstand på det)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hul i tanken - Maxi
Kommentér på:
Hul i tanken - Maxi

Annonce