Kymco Super 9 {{forumTopicSubject}}
Hej sg
Min ven købte en splinterny Kymco i sommers (inden nummerpladerne kom til) ..
men her for 1 måneds tid siden, blev han påkørt af en bil, og bagstellet har fået et lille bøj, ikke noget særligt.
Men eftersom stellet tog skade, blev den erklæret totalskadet jo.
Nu har han købt en splinter ny igen (han mangler ikk penge :S )
og spurgt mig om jeg vidste hvad han kunne få for den anden, det eneste der er sket, er at selve blokken har fået et lille skrub, intet indre har taget skade, og så sidder baghjulet skævt på, han har ikke prøvet og rette det ud. men hvad tor i han kan få for den??
Den er meget pæn, næsten ingen ridser eller noget, det eneste skade den har er at Lidt af bagstellet er blevet skubbet skævt, og den der varmeplade på udstødningen er skæv også ..
men udstødninge har ikke taget skade udover det .
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 6 Emner: 17 Svar: 436
sep 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 6 Emner: 132 Svar: 477
har desværre ikk lige nogen billeder..
Den kan ikke køre, fordi, som sagt hjulet er skævt, og går på motorblokken, ingen ting på scooteren har taget skade, kun stellet var har fået et lille riv, og ingen af skjoldene er flækket, og næsten ingen ridser på dem .
sep 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 6 Emner: 132 Svar: 477
som sagt er stellet skævt bagpå, har ikke lige kigget 100% efter, men tror nok at fælgen er blevet skæv ja, og det er det eneste, den har fået et tryk ind af, så den går på blokken jo
men han har haft den til mekaniker, de sagde stellet var skævt, så han skulle have en ny, har jeg dog ikke kunne se
Kymco Super 9