27. mar 2006 Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Pis Jog {{forumTopicSubject}}
Den vil bare ikk starte.
Hvis nogen har set mig skrive før ved i jo hvad der er sket (i kan eventuelt læse det i min profil - er for doven til at skrive igen)
Men jeg har nu fået den til at gniste og nyt stempel er hjemme. Og den startede sgu. Jeg slukker så og så kan den ikke starte!? Og den lød helt fin da den stod der i tomgangen. Men gav man bare en smule gas døde den. Sådan (bløøø.....) så kunne man lige redde den med choker og slippe gassen hurtigt. Har nu haft karburatoren a'e og renset den, og har købt nye pakninger til membranen og tjekker membranen og studs imorn.
Men jeg tror virkelig ikk det er det? Der er 105 dyse i? Kan det skyldes for lille dyse..
Og hvordan kan det så være den kunne starte den ene gang? (også gangen før ((læs profil))
)
En skriver så noget med at den kan gniste på det forkerte tidspunkt - men kan de ændre sig uden af man rør på statoren? så vidt jeg ved har jeg ikk rørt ved den da jeg ikk har tryk luft hjemme i huset
?
Giver sgu nok X-høj hvis der er en her der kommer med svaret på hvad faen der sker i den lorte jogs motor siden den ikk vil starte.
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 446
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Pis Jog