{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

TIL ALLE PÅ SCOOTERGALLERI.DK {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der er ved at være pisse træt af alle de fakers som stemmer lort og har et så dårligt billed at det kan ses med det sammen at det er fake?????

Jeg forslår En slags Validering! (vudering)
som skal gøres at webmasteren og som dermed udelukker alle de fakers....

feks.
'
dem der skriver at alt er 100% std. og har jordens grimmeste billed......

så få si´et fra! bare en opfordring!

men det ville højne denne sides kvalitet og standard smiley

T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL ALLE PÅ SCOOTERGALLERI.DK
  • #1   7. jan 2004 Jepp hØrt ... og din er sku da fed nok.. jeg har også samme problem med min COmet.. se den lige.. jeg vil sige den er til min 7 og max 10 .... Syntes sku selv den er blevet ret Hot

• #2   7. jan 2004 ja stort prob men umuligt at løse.. med mindre at de laver sådan i ens profil man kan se de stemmer man har stemt.. så kan man jo nemt banke ned på en der kun giver 1er.. !

• #3   7. jan 2004 skide go` ide...R ved at være godt træt af alle de faker folk sætter ind!!

• #4   7. jan 2004 Jeg vil sige det ikke er nogen smart ide at webmasteren skal sidde og godkende, så kan han jo sidde der døgnet rundt, for der kommer sq mange nye scootere ind.. tror også folk bare ligger billeder ind for at kunne stemme på andres scootere.. i skal lave en "ip-logger" så gemmer den fakerens ip, og så kan han ikke komme ind på siden!

• #5   7. jan 2004 Der er også mange der tror ar fordi at de gir en anden 10 så skal de ha 10 igen........ =/ pattebørn.
    Og mange gange overvudere man sin egen scoot, fx affe^ du sir at din min skal ha 7. jeg ville sige at din comet er omkring 6-7 stykker. min egen ssm ligger også kun omkring de 7.

• #6   7. jan 2004 tja det er en god ide men hvad med dem som ik har nogle beleder inde som mig fordi at vi ik har noget digitalkamera... hvad med i stedet at lave en spisjel side hvor de aller beste og kun de aller beste og flotteste scootere uden noget bestemt merke for at de skal være der de skal bare være fede og et sted hvor man kan chatte med dem som er onleine for ik minst et sted med gejlings tips der ik bare ryger lengere og lengere væk som i forummet.... det er for svært at få fat i gejlings tips hvis man selv har lidt svært ved at finde på dem....

• #7   7. jan 2004 Rune B

Dem der ik har billeder skal SJOVT nok ik ha deres scoot/knallert herind!
    Det ik for sjov det hedder ScooterGALLERI!

• #8   7. jan 2004 på bilgalleri.dk skal brugerne acceptere nye biler,. og man skal så have 100 point før man kan blive bruger med sin bil.. Derved kan det undgås, at fakere får adgang.. næsten da..

• #9   7. jan 2004 til carstone.... det er sjovt penvinmand for dag jeg lavede min profil ville jeg sjovt nok også have dem her ind men sjovt nok så gik det digitalkamera jeg kunne låne i stykker og hvad hvil du så have jeg skal gøre..... hmm.... jeg kan godt læse for resten

• #10   7. jan 2004 Jeg vil give carstone ret.... jeg har heller ingen scooter, men syntes det er latterligt at fake.. det er et billedgalleri... og det må vi jo bare finde os i...

• #11   7. jan 2004 det er jo ikke vore sproblem dit digicam går istykker??? vel!!!

Kommentér på:
TIL ALLE PÅ SCOOTERGALLERI.DK

Annonce