{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

nina h
nina h
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

har lige et spørgsmål {{forumTopicSubject}}

nu har jeg flere steder set at folk her skriver til hinanden, hvis du ikke gir mig et 7tal så slet det jeg vil ikke ha et 5tal og jeg gir dig 1 for du gav mig 4, hva er det for noget ??? jeg har det sådan at jeg gir ikke under 3 for 3 er middel og dermed ikke grim, 4 er overmiddel 5 er lækker og 7 ja det er bare kanon, jeg gir aldrig selv under 3 og syntes jeg den er grim, tja så lader jeg sku være med at gi noget, for vi syntes vel alle at det vi har er godt ellers ville vi jo ikke vise det frem her, er jeg den eneste der har det sådan eller hva ?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har lige et spørgsmål
  • Marco T
    Marco T Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #1   27. jul 2004 Det er ved at være 2626354553432423432534456456456 gang sådanne et emne bliver oprettet, har selv gjort det flere gange .. Men ser ud til at der ik bliver taget hensyn til det.

• nina h
    nina h Tilmeldt:
    mar 2004

#2   27. jul 2004 det er rigtigt men det pisser mig ik af, at få et 4tal der er jo overmiddel ik

• nina h
    nina h Tilmeldt:
    mar 2004

#3   27. jul 2004 marco det vidste jeg ikke, har ikke været her så længe

• #4   27. jul 2004 Hvis man fx tager Theis'es Popcorn !!

Hvor mange ville seriøst give en std popcorn, med en smule gejl 7 !! Det ville ingen, og det viser noget om et "korrupt" system, når han har fået 38 ud af 39 7 taller !! Jeg har personligt selv stået for hans 5 tal !!

Man kan lige så godt give op med det her system !! For det kan ikke være rigtigt at en Popcorn ligger i top 10 for fedeste knallerter !!

• #5   27. jul 2004 MEN Nina H, hvordan kan du klage, når du giver Theis D's std popcorn 7 - og du klager ??

Jeg synes det er noget fuck - jeg stemmer stort set aldrig !! Den eneste grund til, at jeg har stemt på Theis D's er fordi, at han startede med at give mig en rimelig lav karakter, som jeg så måtte undre mig over !! Men han bliver tilsyneladende ved med, at brokke sig over sit knapt fortjente 5 tal !!

• #6   27. jul 2004 ikke for noget ..
    hehsidder i en barndert og tænkeeer:P
    hjel seriøs .. fuck srtemmer vær da ligeglad ..
    bare du selv er glad for din scoot og selv sysden er fed så fuck da elle andres meninger,,
    min jog drilerl alle og siger den er klam iforhold til andre jog ..
    men jeg har haft min jog i 30 timer og alle andres jog hvor vi bor står dem i 10 kilo og op .. så fuck da det jeg er glad og ligeglad med andre bare jge komemr frem ..

• #7   27. jul 2004 det stemmer siger da ingenting... er da en der har en flot knallert der give et gammelt lig 3 eller 4, for ham med den flotte knallert næsten sikkert samme karakter....

jeg synes det er ringe.... personligt er jeg totalt ligeglad med min karakter... i må give mig 1, eller 7 whatever.... alle ved jo afligevel det ikke passer... for hvordan kan en gammel nedslidt ikke vedligeholdt maxi få 7 ?? kun fordi giveren selv vil have 7.... hvis dette stemmefunktion skulle ha været godt, skulle alle stemme hvad de virkeligt syntes knallerten/scooteren fortjente... så ville det også være meget sjovere at se de forskellige karakterer........

Mvh Jesper ´som nok får 30 1taller nu smiley

• nina h
    nina h Tilmeldt:
    mar 2004

#8   27. jul 2004 jeg klage ikke jeg jeg spørg bare, kan ikke forstå man går så højt op i hva man gir hinanden, sad lige og tænkte hmm hvis jeg nu gav christian et 1tal så får jeg det jo nok tilbage om lidt kun fordi han kan se det er mig der har smidt det, hvis han nu ikke kan se det er mig der gav ham det 1tal hva ville han så gi mig ??? 4 måske bare en tanke

• Marco T
    Marco T Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #9   27. jul 2004 Hallo Mester .. Brormand Dj, jeg tager det skam stille og roligt?!

Det er da stille og roligt svaret der?! Mener sku ik noget provokerende, krænkende eller ondt med det.. Ved ikke hvorfor i tolker det som om at jeg er gået amok?!

• #10   27. jul 2004 Jep... Jeg ville sandsynligvis ligge et 1 tal tilbage Nina, men det er fordi min ikke er et vrag, men jeg har det fint med 4 taller og opefter !! Det er derfor, at selvom Theis bliver ved med at plage om et 7 tal, så får han det ikke - fordi jeg synes, at det kun skal være de fedeste af de fede, som ligger i top 10 !!

Så må Theis give mig 1 hvis han vil, for han får det bare tilbage i hovedet !!

Kommentér på:
har lige et spørgsmål

Annonce