264 visninger
|
Oprettet:
har lige et spørgsmål {{forumTopicSubject}}
nu har jeg flere steder set at folk her skriver til hinanden, hvis du ikke gir mig et 7tal så slet det jeg vil ikke ha et 5tal og jeg gir dig 1 for du gav mig 4, hva er det for noget ??? jeg har det sådan at jeg gir ikke under 3 for 3 er middel og dermed ikke grim, 4 er overmiddel 5 er lækker og 7 ja det er bare kanon, jeg gir aldrig selv under 3 og syntes jeg den er grim, tja så lader jeg sku være med at gi noget, for vi syntes vel alle at det vi har er godt ellers ville vi jo ikke vise det frem her, er jeg den eneste der har det sådan eller hva ?????
mar 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
mar 2004
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
mar 2004
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 3 Emner: 338 Svar: 1.220
Hvor mange ville seriøst give en std popcorn, med en smule gejl 7 !! Det ville ingen, og det viser noget om et "korrupt" system, når han har fået 38 ud af 39 7 taller !! Jeg har personligt selv stået for hans 5 tal !!
Man kan lige så godt give op med det her system !! For det kan ikke være rigtigt at en Popcorn ligger i top 10 for fedeste knallerter !!
jan 2004
Jeg synes det er noget fuck - jeg stemmer stort set aldrig !! Den eneste grund til, at jeg har stemt på Theis D's er fordi, at han startede med at give mig en rimelig lav karakter, som jeg så måtte undre mig over !! Men han bliver tilsyneladende ved med, at brokke sig over sit knapt fortjente 5 tal !!
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 3 Emner: 284 Svar: 1.086
hehsidder i en barndert og tænkeeer:P
hjel seriøs .. fuck srtemmer vær da ligeglad ..
bare du selv er glad for din scoot og selv sysden er fed så fuck da elle andres meninger,,
min jog drilerl alle og siger den er klam iforhold til andre jog ..
men jeg har haft min jog i 30 timer og alle andres jog hvor vi bor står dem i 10 kilo og op .. så fuck da det jeg er glad og ligeglad med andre bare jge komemr frem ..
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 8 Svar: 18
jeg synes det er ringe.... personligt er jeg totalt ligeglad med min karakter... i må give mig 1, eller 7 whatever.... alle ved jo afligevel det ikke passer... for hvordan kan en gammel nedslidt ikke vedligeholdt maxi få 7 ?? kun fordi giveren selv vil have 7.... hvis dette stemmefunktion skulle ha været godt, skulle alle stemme hvad de virkeligt syntes knallerten/scooteren fortjente... så ville det også være meget sjovere at se de forskellige karakterer........
Mvh Jesper ´som nok får 30 1taller nu
mar 2004
mar 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
Det er da stille og roligt svaret der?! Mener sku ik noget provokerende, krænkende eller ondt med det.. Ved ikke hvorfor i tolker det som om at jeg er gået amok?!
jan 2004
Så må Theis give mig 1 hvis han vil, for han får det bare tilbage i hovedet !!
har lige et spørgsmål