{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.093 visninger | Oprettet:

Scooteren kører langsom {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen!
(for dem der ikke gider at læse en masse... Kig nederst smiley )
Jeg har et problem. Jeg har en Stalker fra 2001... Den har kørt ca. 10k km, og den fik pillet skiverne da den havde kørt ca. 7-8000 km. I starten da jeg fik den kørte den 40 på speedo, så gik der en pind i dækket og d bæev skiftet. Pludselig kørte den nu kun 30 på speedo... Herre øv! så fik jeg pillet skiven, så kørte den igen 40 på speedo. Senere fik jeg en ny udstødning på så kørte den 60 på speedo, men lige så stille r den begyndt at gå ned... Nu kører den kun lige omkring 53... og jeg ved at den r begyndt at køre langsommere for før i tiden kunne jeg sagtens køre fra en af mine venner og nu kan jeg næste ik følge med ham :/.... Jeg sankkede med en anden en og han sagde "D r klart! Kilremmen bliver slidt osv." "Du skal bare tage kickstarterskjoldet af og så fjerner ALT skiddet med en kompressor..." Jeg har ik sådan OVERDREVET meget forstand på scootere, men jeg var næsten sikker på at d ik var d der var problemet. men jeg prøvede alligevel. D hjalp ikke en skid! Jeg har regnet ud at hvis jeg fik de 20 ekstra km. i timen som jeg mistede så vil den køre 70 på speedo... D ville være nice :D. Så nu r mit spørgsmål:
Hvorfor kører min scooter langsommere og langsommere? Og hvad jeg gøre for at stoppe d så den kører hurtigere?
Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooteren kører langsom
Kommentér på:
Scooteren kører langsom

Annonce