{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde knallert - kig lige {{forumTopicSubject}}

Hej.. Vil gerne starte med at bede alle sure, negative smartspillere om at LÆSE hvad jeg skriver, inden i beder mig bruge marked! Jeg søger en gammel yamaha fs1, puch monza/grandprix suzuki k50/dm50... Den skal bruges til vinter, mens der er sne og salt på vejene, derfor også billig og udseende ligemeget. Er der nogle steder de forhandler gamle knallerter til en fair pris? Nogle hjemmesider evt? (Nordjylland) Eller nogle forhandlere? HAR tjekket AVISER og MARKED herinde, men der var ikke lige noget der havde interesse. På forhånd tak.

Godnat og sov godt smiley

Hilsen Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at finde knallert - kig lige
  • #1   15. okt 2006 Jeps, det hele handler om at formulere sig rigtigt. smiley

Der er ikke rigtig nogen forhandlere der handler med de gamle maskiner. (Desværre) Så dit bedste bud er steder som markedet herinde, dba, gul og gratis, papkassen, og qxl. Der er sikkert flere, men ka sq ikke huske dem. Hvis du virkelig vil have guf, så brug Ebay.de - Der er ALTID nogle lækkerier, men det kræver så at man er villig til at betale rigtige penge for sagerne, og at man har tålmodighed til at vente på transporten af maskinerne.

Dernest er det bare om at høre venner, bekendte, famile, onkler, onklers venner, arbejdskollega'er osv osv osv. Der er ALTID nogen der har et eller andet interessant stående, det er bare med at komme ud og lede efter det. Det er sådan jeg finder mange af mine maskiner. smiley

Mvh.

• #2   15. okt 2006 Der er faktisk en i asdal ved hirtshals, som har en masse gamle knallerter og scootere også, bøje´s auto og knallert dele hedder det.

• #3   15. okt 2006 tag op til bøje om fredag efter middag.. så han pisse fuld og du kan virkelig tage røven på ham..

Kommentér på:
Hjælp til at finde knallert - kig lige

Annonce