{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Kan ikk starte mer. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en jog. Og den mangler et filter.

Lånte så min vens filter og så fik vi den til at køre. Dog med choker. Kan lige nævne ting jeg ved af defekter.

Filter (?)
Fjolset som har haft den før mig har drejet en af pindboltene (dem ved cylinderen) af gevind, så den er utæt ved cylinderen et sted. Tændrørs hætten falder ofte af, ven siger der er noget galt med hætten.

Men ja. Den kørte sgu fint nok osv med filteret på. Så kørte jeg på den her igen og så begyndte den at rasle. Når man giver fuld gas og slipper man gassen siger den intet. Min ven siger så at det nok er tændrøret der er ved at brænde af men jeg ved sgu ikk. Jeg sætter den så fra mig. Og kommer så ud til den igen og kigger. Kickeren sidder som nr 1 fast helt nede. Altså fjedren er gået i stykker, rimelig træls. Vi bliver ved med at kicke og efter ca 20 mins kicken starter den. Vi går så udfra at vi simpelthen har skullet kicke den varm. Så kør vi 100 m så dør den. Så kicker vi igen et godt stykke tid. og for liv i den igen. Min ven smadre sit eget filter ( det jeg havde lånt) ved ikk hvorfor og den kør så uden filter. Så kør vi 100 m igen og så døde den. Og nu kan vi ikk få liv i den.

Hvad der er endnu mere træls er at pga fjedren gik i stykker (blev løs) har vi kicket så længe og hårdt at kickstarteren er blevet skæv ..

Men ja. Nogen der ved hva faen der er sket. Den kørte sgu fint før..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikk starte mer.
Kommentér på:
Kan ikk starte mer.

Annonce