Undskyld, marquart sutter? {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg ville lige fortælle om en oplevelse eller faktisk 3 oplevelser jeg har haft i marquart, og det er da ikke fordi jeg er en person der bare hader alle, jeg har bare fået nok.
Det startede med at jeg sendte min scooter til indstilling fordi den med den nye udstødning havde det hårdt med at starte.. Jeg sendte den derind, og de ringede ganske fint dagen efter og sagde den var i orden, da den var varm da de kiggede på den kunne den starte på første hug, og de kørte en tur, skiftede vist også en dyse eller såen, og gav mig ellers en regning på 500.
Da jeg så kom ud til den, var den kold, og jeg viste ham at den stadig havde fucking svært ved at starte, mekanikeren sagde så at han ville ordne det gratis til dagen efter. Men da jeg så hentede den dagen efter, mente de at jeg skulle betale fuldt beløb for det arbejde de ikke havde gjort tilfredstillende. Jeg mener et er at gøre et dårligt arbejde, noget andet er at bryde aftaler.
Den blev da også indstillet ordentligt, og den starter godt nu. Men det næste jeg opdager er at mens de har leget med den, er alt lys gået i smader, både forlys, baglys og speedolys, alt lys undtagen stoplys og blinklys med andre ord. Og selvom jeg er 100% på at før vi afleverede den virkede alt lys undtagen kort lys, skal jeg alligevel betale mellem 500-1500 for at få en fejl lavet som de har lavet.
Er min vrede helt uberetiget, eller er der andre der har haft samme dårlige erfaringer med marquart?
:- ).. langt indlæg, men synes lige jeg ville dele min erfaring med jer andre.
min anbefaling; hvis du bor i århus, ALDRIG brug marquart, lorte service til opskruede priser.
- Thomas Kjær-Rasmussen
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 278 Svar: 4.335
aug 2004
Følger: 16 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 231 Svar: 682
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 58 Svar: 306
min ven skulle have skiftet cylle ved dem der gik 3 uger før han fik den og da han fik den havde de fucket hans lys op også og det hele var fuckt ... så sender han den ind for at få det lavet også vil de have 1000 kr for det de har lavet med lysset der efter riset de skjolde og de påstod sådan så den ud da de fik den så hvis jeg var dig ville jeg kræftemd ligge sag an imod de svin!!!
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 5 Emner: 72 Svar: 174
dec 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 7 Emner: 10 Svar: 998
okt 2005
Følger: 62 Følgere: 61 Scootere: 5 Emner: 419 Svar: 1.449
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 58 Svar: 306
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 5 Emner: 72 Svar: 174
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 81 Svar: 234