{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Christoffer T
Christoffer T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Den første scooter {{forumTopicSubject}}

Hey derude..Som overskriften siger overvejer jeg virkeligt at anskaffe mig en scooter.

Jeg er næsten lige blevet 17 år( 12 september), går på teknisk skole, og skal snart ud i et firma, derfor skal jeg havde en transportmiddel da jeg er træt af at cykle( vind..tidligere op o.s.v.),Efter en hård arbejdsdag orker man heller ik at køre måske 10-15 km.

Jeg er langsommere udviklet end andre, da andre begyndte at være vilde med scootere/knallerter, var jeg ikke..Det er jeg først blevet nu.

Jeg lægger meget imellem at købe bil eller scooter. Jeg kan se fordele og ulemper ved begge. Men indtil videre vil jeg helst havde en scooter, da jeg kun lever engang og vil gerne selv prøve at eje en( har kørt på scootere mange gange).

Nu til mit spørgsmål..Hvilken scooter skulle jeg havde? Jeg vil helst købe en ny en, da folk nok nemmere ville kunne snyde mig, da jeg ik har så meget forstand på det.

Jeg har tænkt meget på en Yamaha Jog R...er det en god scooter? den koster jo rimlig meget? Håber nogen derude kan hjælpe mig:D

På forhånd mange tak;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den første scooter
Kommentér på:
Den første scooter

Annonce