{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Hot50 noget lort? {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg fandme gerne have af vide hvorfor i siger hot50/pgo er noget lort , jeg har lige smidt 21 mm karbu , tp nardo, stage6raceing og polini vario i og den RYKKER bare mindst 105-110 km/t LIGESOM alle andre knallerter?

Ja indlægget går ud på at ALLE de gange jeg har oprette et indlæg her inde omkring min hot50 skriver i altid , køb en ny knallert det er pgo, eller det er klart det er en pgo eller noget i den stil , kom så med en ordenlig begrundelse!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot50 noget lort?
  • #1   30. aug 2006 det har sku da ikke noget med det at gøre.. det er fordi det er skod kvalitet

• #2   30. aug 2006 blokken er noget billigt pis, og det er skjolde og stel også

• #3   30. aug 2006 en hot er sgu da nice nok kender flere der har dem og de køre alle pisse godt holder os rigtig fint og jeg sys ikk de er grimme, det en udemærket scooter

• #4   30. aug 2006 kender flere der har en hot de køre da alee pisse godt og sys os de er fede nok

• #5   30. aug 2006 Fordi de har læst/hørt det er noget skidt, ergo må det også være det!? Intet med erfaring, men når de siger det i byen må det jo også passe? Sådan er det meget der er. De fleste jeg kender der siger det er noget møj, har aldrig kørt en.

Selv har jeg erfaret at kører 40.000 km på en dr. big.

Der blev skiftet stempelringe og et tændrør.

• #6   30. aug 2006 lol Hot 50 er jo en nice maskine, Har selv haft en og den rykkede sku fint, fjernet skive og lukket blendrør gik den afsted med 85. tror i ikke på mig kan i se den bøde jeg fik af politiet eller spørgen mine venner ;D

• #7   30. aug 2006 sys sku Hot50 er godt nok ..
    Lige til jeg blev taget :b

• #8   30. aug 2006 pgo rykker bare derud af :D... har selv 2 smiley

• #9   30. aug 2006 WRanG . - jeg tror nok jeg ved hvad jeg taler om når det kommer til scootere!

• #10   30. aug 2006 min anden hot50 har der været komplet tun på lige siden jeg fik den , den har kørt 14000 nu og den kør sgu stadig som den skal? utroligt hvis det er noget billigt pis, og hvad dig angår niels så skulle du bare ta og knytte skrev en ordenlig begrundelse, vil da vædde med at hot50 stel holder bedre end jog sonic osv fordi det er mere stabilt , og kan sagtens tåle og høre hot50 er noget lort fordi jeg ved jo bedre selv men stadig giv nu en begrundelse istedet for det barne pjat.

• #11   30. aug 2006 har ikke noget imod pgo. men synes fandeme hot50 er grimme.. den eneste pgo som er okay flot er en dr. big, synes jeg smiley

• #12   30. aug 2006 Troe det er ikke udseendet vi snakker det er omkring stabileliteten og om den er holdbar osv. og nej den er sgu ikke grim vent til jeg får nogle billeder af min :D:D:D

• #13   30. aug 2006 ja, man kan godt.. så skal man til at spartle osv. (synes jeg) f.eks sonic er en flot knallert. selv std. gør de sig flotte og i focus..

• #14   30. aug 2006 Chuck Team Kokko P - det er produceret billigere.. det er ikke lavet ligeså holdbart..

Skal man bare ligge og tulle standard er det fucking ligemeget om det hedder Yamaha, Aprilia, CPI eller PGO..

men skal den tunes seriøst skal man sku ha fat i noget ordentligt

• #16   30. aug 2006 jeg hører stadig flere positive kommentarer om pgo end jeg gør om en sonic f.eks. dem jeg kender der har sonic eller har haft de har alle klaget over de altid skulle skrue på det hele for lortet begyndte at rasle fra hinanden hele tiden.

• #17   30. aug 2006 ja, men kunne det have noget at gøre med at den sidste jog. blev produceret i 98'.. og snakkede ikke om jog.. jog er ikke den flotteste knallert, dne har kun sit ryg, pga motor og at den vejer næsten intet.. snakker bare om hot's design.. det kan jeg virkelig ikke lide..

• #18   30. aug 2006 ja, sonic.. de er smukke synes jeg.. sonic/bws mine to yndlings peder.. men pgo. har ikke noget imod moteren stel osv. men design.. der synes jeg de har gået fejl.. men peace out.. vil gå i seng smiley

• #19   30. aug 2006 WRanG . - skjoldene er ikke ligeså holdbare som de er på de dyre modeller!

blokken er lavet af andre BILLIGERE materialer.. det kan aldrig blive ligeså godt som en ordentlig motor..

min mina blok fik en lille bitte revne da koblingen flækkede og slog varioskjoldet i smadder.. det ville en pgo blok ikk ha holdt til

• #20   30. aug 2006 det ved jeg skam godt..

• #21   30. aug 2006 Niels tror vidst ikke du aner hvad der er hovede og røv her .

• #22   30. aug 2006 Mark H - hva snakker du om?

• #23   30. aug 2006 Hvorfor fanden i helved spørger du hvis du udemærket godt ved at verdens bedste knallert er en PGO Hot 50 ??

• #24   30. aug 2006 niels kig mit spørgsmål din retaderet ungel...

• #26   30. aug 2006 Niels V du sir stel er noget lort ?

bare se på en Jog fs eler as hvis den køre mere ind 110 så er stellet skæv

så det er da noget lort

men folk har ikke noget i mod dem

• #27   30. aug 2006 WRanG . - en af mine venner er væltet på en hot.. så skulle han ha ny motor fordi varioskjoldet var flækket og noget af blokken brækket af..

Jeg har både skruet CPI, PGO, Aprilia, Piaggio, Yamaha, Benelli, TMP osv. osv. Så må i sige hvad i vil men jeg kan umuligt tro at der er ret mange her inde der har liugeså meget erfaring omkring scootere som mig (ikk for at prale eller noget som helst) men PGO, CPI, TMP og andre billige mærker er altså bare langt fra samme kvalitet som de dyre mærker

• #28   30. aug 2006 SoFus B - Jog stel er MEGET dårligere end hot må jeg indrømme.. men Benelli 491, Aerox, Rally, Piaggio og mange flere har et 1000 gange så godt stel som Hot

• #29   30. aug 2006 Niels V du er er godt klar over et CPI er det samme som jog fs og as så de må da flækkke lige så nem

• #30   30. aug 2006 Niels V ja det har de det er jo også klart når de er støre og skal holde til mere smiley

• #31   30. aug 2006 jesper smiley P - sats ikke på det.. og det har intet med sagen at gøre.. de kører da fint, til en vis grænse.. det er kvaliteten jeg snakker om

• #32   30. aug 2006 WRanG . - meget muligt.. men sku ikke med 40 km/t

• #33   30. aug 2006 altå varo og noget af blocken

• #34   30. aug 2006 SoFus B - Cpi og jog har IKKE samme motor.. Cpi's blok er en kopi.. men meget billigere produceret.. jog kører med minarelli.. som er kvali

• #35   30. aug 2006 WRanG . - det har det nok os med de sonic'er du snakker om så

• #36   30. aug 2006 jesper smiley P - Du har INGEN erfaring med andre scootere kan jeg høre.. og man skal jo ikk basere sine erfaringer på hvad andre siger!

• #37   30. aug 2006 jesper smiley P - nej, har jeg ikke.. men flere af mine venner har.. og jeg har skruet i deres scootere for dem og sammen med dem

• #38   30. aug 2006 WRanG . - har jeg ikke lige sagt at de kører okay.. ? men at KVALITETEN er en helt anden!

• #39   30. aug 2006 jesper smiley P - ja og? Stadigvæk er det ikke samme kvalitet.. det kan man sku se på dem..

men dem af allerbedst kvalitet er sku piaggio

• #40   30. aug 2006 scarface - Jo.. eller, de må da godt tunes "let" men sku ikk for meget

• #41   30. aug 2006 scarface - har du set mine dæk? der er ikke mange hot'er der følger min smiley

WRanG . - alle scootere kan sku holde til at køre 120.. men dem af dårlig kval. kan sku ikk holde til mange heste..

Men går man efter en scooter i top kvalitet er det bare ikke en af "de billige" man skal købe!

• #42   30. aug 2006 min rally havde kørt over 25000 km som helt std. uden der var skiftet noget, inden jeg tunede den..

og i skal fanme ikk komme og sige at minarelli ikke holder.. hva er det nu lige for en motor der sidder på dk's stærkeste scooter.. og på den hurtigste ?

• #43   30. aug 2006 der findes ingen voldtunet hot

• #44   30. aug 2006 ja.. de andre må være blinde at de ikk kan se at jeg har ret?

• #45   30. aug 2006 men jeg vil sku os smutte nu så.. natter smiley

• #46   31. aug 2006 Grunden til at folk mener at pgo osv holder fint og kører fint, er fordi de ikke bliver tunet, dem jeg kender der har smidt penge efter tun til hot og cpi har kun haft problemer med det

Hvor mange af jer som kører pgo har prøvet at sidde på en sr50 aerox eller andre dyre kvali scootere? De ligger meget bedre på vejen, selv en jog har bedre affjedring og ligger bedre på vejen.

Skjoldene på en kvaliscooter altså yamaha, aprilia eller benelli dem med original minarelli motor, de kan give sig helt vildt, man kan stå og trække og hive i dem uden at de flækker eller går i stykker, når man så vælter er der intet som går i stykker, der kommer self ridser.. Piaggio samt gilera er også kvaliscooter med de kan ikke helt følge med hvad angår skjolde, deres skjolde er mere stive i det og har derfor nemmere ved at flække. Min søster som kører popcorn er glad og tilfreds med den, den kører 50km/t og har den gjort hele tiden og derfor kan den blive ved. men skjoldene flækker som ingeting og motoren er intet vær hvis man skal tune den..

Grunden til at der er nogen som mener at dem der har sonic eller jog hele tiden skruer i det, er fordi at de fra nye af er så dyre at man ikke har råd, så når man køber en brugt for 6 - 7000 kroner så har en eller anden skovl haft den skilt ad mange gange og gevind osv er ikke hvad de har været samt vedkomne ikke har samlet det ordenlig igen.

Det er helt anerledes for dem der køber en pgo eller cpi, de køber dem fra nye af fordi de er så billige, så fejler de self ikke noget, og hvis man så køber en brugt hot til 6000kr så fejler den heller ikke ret meget fordi starværdien stadig ikke er særlig høj. mange kører også std på de billige scootere fordi de bare mangler et hverdags kørertøj. dem der køber sonic og andre dyre maskiner tuner dem.

Når vi nu snakker motor, hvorfor tror i så at der ingen pgo eller cpi motorer var i top 80 eller sån til Als træffet?

Og hvorfor tror i mon at man aldrig ser nogen af de kinaknallerter til dmu kup osv? der er jo ingen der kører banerace på den slags.

Og jeg kan blive ved i al evighed

• #47   31. aug 2006 Jeg har snakket med en mekanikker som havde en sr50 inde til 60 000 km tjek, den fik lige en gennemgang og så et nyt stempel så kørte den gamle mand igen, han havde aldrig haft problemer med den, den var nemlig ikke tunet. begrænsningerne var dog fjernet

• #48   31. aug 2006 Og Søren G har 100% ret!

• #49   31. aug 2006 cpi, pgo osv alle de kinakanllerter, der er bygget af billige dele. Blokken er bare hurtige efterligninger som kan klarer de 3hk som den nu har fra frabrikken af, de er ikke lavet til at bliver tunet, måden gearing og mange andre ting er bygget på er slet ikke lavet til race. når de støber den blokke i kina kunne jeg godt forestille mig at det ikke var verdens mest rene alu, sikkert anden rangs alu med former for skidt i, det er ikke noget jeg ved, bare et skud..

En scooter der er udviklet til at køre 50 og som er bygget så billig som overhovedet mulig kan self ikke være ligeså godt en italiner der er bygget til næsten at koste det dobbelte, der er stor forskel i kvaliteten.

Der er sparet på alt hvad der kunne spares på.. Har i aldrig lagt mærke til hvor enkle skjoldene er på en hot? der er ikke ret mange former eller noget, bare firkantede.

• #50   31. aug 2006 stel, og materialekvalitet fejler som sådan ingenting, og den kan som sådan godt følge med på en bane hvis det nu var..

der er sparet på små detaljer som støbe-kvaliteten på skjolde, rustfrie skruer, produktionskvalitet af krumtap, variator, og fælge.. derudover er affjedringen noget der minder mig om en 30år gammel knallert, som sørger for et ulideligt dårligt vejgreb. -men ved man intet om dette, ligger man ikke mærke til det..

ledningsnettet har det med at gå til, på ihvertfald hot50..

men til prisen, er det lige nøjagtigt hvad du kan forvente, og ikke en skid mere..

• #51   26. jan 2008 Ja det er måske noget made in taiwan lort, men til prisen er det da for sindsygt og i modsætning til andre knallerter er der på pgo ikke så skide mange begrænsninger i . man ved hvad man har med at gøre det er en motor der kan klare lidt af hvert i forhold til andre mærker. sådan noget som simmerringene i lejerne i blokken vil aldrig forskyde sig på grund af overbelastning i modsætning til sonic. Så alt i alt er en Hot50 en pisse fed knallert den er ikke så skide ny teknisk anlagt i forhold til andre større mærker.

• #52   30. maj 2008 øh så vidt jeg ved er stellet et a de holdbareste. ta fx en jogfs eller as også en hot. og blokken er lavet lidt blødere det samme er skjolde . bar fordi nogen har haft en dårlig erfaring med en hot sys de alle hotte er noget lort. men vil hellere køre 115 på en hot end jeg vil på en jog. og jeg har ikk haft problemer med hverken ledningsnet eller a tune den..jeg har prøvet flere forskellige scootere og de havde lige så godt vejgreb, støddæmeperen på en hot er bar mere stiv.

Kommentér på:
Hot50 noget lort?

Annonce