{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Min scooter tæt på og bleve nakket ida {{forumTopicSubject}}

Det startet med jeg va sammen med en af min kammarater anders manly så kørte vi så ned i noget der hedder by parken i esbjerg for vi skulle ned og ryge med nogen venner også spurgte manly så om han ikke måtte låne min scooter op til en der hedder henrik for og hente hente han jakke så sagde jeg så nej første gang fordi en af min venner er blevet bustet på den så er sku ikke så glad for der nogen der køre på min ssm mere så fik han så lov for hader når folk plaer (hvis i ved hvad jeg mener er ikke så go til stave ) så kørte han så så kom han tilbage igen og sage jeg så politiet og hopped af scooter ( man hopper sku ikke bare af en scooter og smider den og løber ) så sage han der va 2 politi biler og sølvfadet så og jeg va bare i panik og va så tæt på og klappe ham sådan en mann så gik vi ud for og lede efter den også sage han vi skulle gå op på politi stationen og spørg om de havede fået den ind..... så jeg gik der op men en af min andre venner så jeg fik den efterlyst og det hele jeg jeg va bare panik panik panik så gik vi så tilbage til manly for han sagde at vil skulle mødes på by parken så.. så kom vi så op til Mcd oppe i gågaden så kunne jeg høre min scooter for kunne kende lyden af den klart nok spørger jeg hvad hvor har du fået den fra manly han sagde jeg så en perker køre på den og uha han fik sååå mange tæsk................... men så kørte jeg manly og ham min anden kammi hjem men tror han vil ha nakket den eller hustlet mig nøøj det føles mærkelig og få sin scooter nakket :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min scooter tæt på og bleve nakket ida
Kommentér på:
Min scooter tæt på og bleve nakket ida

Annonce