{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

BRUG FOR STOR HJÆLP IGEN ?! {{forumTopicSubject}}

8 August 2006 Kl 18:00 ..

Min Suzuki Street Magic har stået stille i cirka 1 Månede nu ..

Så idag da jeg går jeg ud og sætter en 19 mm Dellorto Karburator på ..
Starter den, men den kan ikke rykke sig, baghjulet sidder simpelthen fast, kan den være rustet fast eller hvordan?

Nå , men så prøver jeg så og give den lidt gas selvom den ikke rykker sig , men den lyder på samme måde som før , så begynder karburatoren at dryppe fra bundkaret.
Den var nok utæt dernede, så jeg spændte den helt til, den blev ved med at dryppe, så jeg starter den igen, da den så har stået i 1 min med lidt gas på begynder den at ryge helt vild ud fra Udstødningen og Cylinderen og så begynder det os fra Variator skjoldet , så jeg slukker den med det samme og det lugter LIDT ag brændt gummi ..

9 August 2006 Kl 16:00 ..

Efter et par stykker har skrevet til mig at jeg skulle tage vario skjoldet af gjorde jeg det så idag med nogle venner , det første der sker er at det har løsnet sig lidt begynder der at smuldre ud fra Varioen af , cirka der hvor tryk fjederen sidder ..
Tænker at det her er fuldstændig galt ..
Så kigger jeg så lidt på det og det smuldre med sådan noget metal , ligesom når man smelter jern/metal og lægger det ned i noget koldt vand , og det lugtede af brændt gummi fordi det havde rørt ved kileremmen ?
Men der er umiddelbart ikke sket noget med kileremmen ud over den er blevet snittet lidt af det ..

Ved ikke hvad jeg skal gøre , det er altså en scooter til 10000 vi snakker om her smiley

Sender den nok til en mekaniker ?

Men er der nogle der kan fortælle hvad de tror der er galt ?

Mvh Kristian A ..
P.S. Seriøse svar tak ..

Billeder kan skaffes !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BRUG FOR STOR HJÆLP IGEN ?!
Kommentér på:
BRUG FOR STOR HJÆLP IGEN ?!

Annonce