{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Mødte os lige policen i fredags...!! {{forumTopicSubject}}

Havde lige været i brugsen og hente pils om fredagen, uden hjelm, og med tp trophy 47 mm på og gianelli nrx og hebo filter. (Brøler pænt meget).
Så kommer pannerne kørende i en grim 306 sedan.. Først spørger de om man ikk skal have hjelm på, og det svarer jeg selvfølgeligt ja til. så vil de se kortet og forsikring, og så begynder de at rive i bremser om de virker osv. og ser nærmere på udstødningen.
De spørger så om den ikk er ulovlig den udstødning der, jeg siger at jo det er den vel, men er os på vej hjem og pille den af (Not)
der skete heldigvis ikk noget. så kørte de igen...
pannere kan godt være flinke nogle gange...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mødte os lige policen i fredags...!!
  • #1   12. jul 2004 omg... lucky boy

• #2   12. jul 2004 Jeg stødte ind i dem onsdag aften, på vej hjem fra byen.. smiley
    Vendte bare hurtigt om, og kørte op af en vej, slukkede knallerten, og løb op af vejen, og rundt om hjørnet..
    Startede knallerten, og kørte laangt væk smiley

• #3   12. jul 2004 hehe, jeg har lige købt en jog as i dag med polini corsa på, og på vej hjem gennem byen, kom politiet, FUCK, mig bare vænd om og de kørte efter mig, så kørte jeg ind til en af mine venner, og der efter tog min sonic og kørte lige så stille ned for og se om de var væk, og ja det var de... hehe, så ka de lære det..

• #4   12. jul 2004 for 1 uge siden mødte jeg også panserne på en 45 ditech, uden hjælm, og jeg er kun 15, men jeg kunne ikke komme væk på nogen måde, så jeg blev stoppet, og de spurgte om jeg havde kort til den, og jeg svarede nej, men jeg fik fandme bare lov til at køre vidrer...utroligt

• #5   12. jul 2004 politiet kan også finde på at lege lidt engang i mellem, i torsdags, var jeg på vej over til min søster, da der bliver rødt lys på vejlevej(stor vej i min by), kører panserne op på siden af mig(kører på vejen ikke cykelstien), jeg gasser op, og så gasser de op, så gasse jeg op igen, også bliver der grønt, så jeg kører hurtigt ind på cykelstien, og kører til venstre ad en lille vej, politiet følger efter, og kører ind af en sti, hvor jeg ser politiet stoppe, jeg kører 3 min hen af stien hvor efter jeg vender om og kører ud til min søster..

• #6   12. jul 2004 LOL på en 45!!!!!!!
    En af mine kammerater blev stoppet på en bws med komplet polini evo og fik taget hele pisset...!! smiley
    NEDEREN

• #7   12. jul 2004 Hehe fuck du r heldig!!! hehe.....

///SIMON///

• #8   12. jul 2004 nej kolding

Kommentér på:
Mødte os lige policen i fredags...!!

Annonce