{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
386 visninger | Oprettet:

væltede (fucking svin ) {{forumTopicSubject}}

Var lige ude og køre en tur på min RMX da der lige pludselig kom kørende en sort/mærkeblå perssart imod mig jeg drejede intil siden så den kunne komme forbi men i stedet begynder han at køer over mod mig jeg har nu den mulighed enten at kører ind i bilen eller ind i skov siden . jeg vælger selvfølgelig skovsiden og kører ind i et træ og ryger for over og lander på nakken cirka 3meter fra knallerten, og ligger bevidstløs et lillet stykke tid , da jeg kommer til mig selv igen rejser jeg knallerten op og kan se at forskærmen , forlygten fælget sidesklodene, styret m mere er gået i stykker jeg tænker bare fuck en nar man hvis jeg nogensinde møder det svin igen får han sådan en på hovdet.

det skal lige siges at hvis jeg ikke havde haft hjelm på havde jeg nok ikke sat foran min comp lige nu.

jeg har smærter i skulderne kravebenet , hele højre arm, venstre ben har jeg fået et ordenligt sår på benet.
rykken har jeg store smærter og mange flænger,
og jeg har forstuvet venste hånd.

håber i vil tage det her indlæg seriøst, mit sidste ord (kør altid med hjelm) den reder dig en dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  væltede (fucking svin )
Kommentér på:
væltede (fucking svin )

Annonce