{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Sonic Tomgangs problemmer {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet det nogle gange... Den første gang jeg oplevede det var da jeg var ude og køre havde vel kørt 50km uden stop så stopper jeg for at køre over en vej... Og motoren går ud... Jeg starter den og køre videre.. Så gør den det samme 2 gange mere ved nogle lyskryds... Havde ikke kørt ned Bundgas...
Så i går var jeg ude at køre... Jeg havde bundgas op ad en bakke og den kom vel op på 55 så slipper jeg gassen lidt og kører 40 ned af bakken og stopper for rødt lys for enden af bakken og motoren går ud... Så i dag kører jeg på samme bakke bare den anden vej og kører på samm måde,.. Og den går ud... Hva er der galt... Den plejer ikk at gøre sådan.. Og nogle gange har jeg haft problemmer med at starte den...(Bruger KUN Kickstarteren)
Nogle gange har den os lidt svært med at stå i tomgang... Og før kunne den lige komme op på 80 (På Speed) hvis man lagde sig ned og var heldig nu kan den sagtens på lige vej og man sidder op...
Den gang den var "stjålet" har jeg snakket med ham så havde den han siger de har renset alle mulige ting... Kan det havde tunet den med 5kmT bare at rense den... Og hvorfor har den svært ved tomgang nu... Lidt hjælp tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sonic Tomgangs problemmer
Kommentér på:
Sonic Tomgangs problemmer

Annonce