Krumtap MHR! {{forumTopicSubject}}
Heey alle sammen,
Jeg ved godt den her er helt forkert placeret, Men nu gider jeg altså ikke have at mit projekt står stille mere. har annoncer på både Mg(Verdens Mest useriøse forum)
Problemet ligger i at jeg Er den lykkelige ejer man at 2 stks 10 mm krumbasser, Den ene evo, den anden mhr, Og det er mineralli.
Jeg har en 12mm MHR lc cylle som skal på svinet, Men står og mangler den 12mm mhr krumtap som nu passer sammen med cylideren.
Er der virkelig ikke en gladsjæl der vil have smidt 2 stk krumbasser lige i hovedet, til fordel for en 12 mm?
Jeg bor ude på landet. Min bil skal synes Og har ikke plader på. Men jeg kan ikke komme rundt før den scooter køre. Så er der PLEASE ikke en Som bor på fyn der vil lave en lille bytte handel?
På forhånd tak.
Og ja jeg ved godt det ikke er market, men jeg får virkelig ingen respons. Og det kan jeg altså ikke vente på.
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 40
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
maj 2005
Følger: 37 Følgere: 37 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 8
feb 2004
Ja det kanon fedt du skriver det der mester. Bor cirka 15 km Fra Civilisation. Og jeg er fyr på 20 år. Så det der med en cykel kan du godt proppe langt i røven for at sige det pænt
feb 2004
feb 2004
Krumtap MHR!