{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Sygeste Politi historie Ever. {{forumTopicSubject}}

Hey gutter, min historie er noget som skete for en time siden, For mig, På min Brors Jog r (120 km/t LC)

Kommer på hovedvejen med 50km/t Bag en bil, ser politiet komme modkørende, Af ren refleks Giver jeg gas af nogle af en side vej, Og gennem en bom som politiet ikk kan komme Igennem(har ikke kikket om de er efter mig). Så er jeg oppe ved min farmor, Og triller så lige så stille ned af vejen med 10km/t, Da jeg så kommer til vejens ende, Kigger jeg til højre (ingen ting) Venstre BANG! så brager politi bilen lige din i siden af mig, Så jeg ligger nærmest under scooteren, Og de får mig op smider mig i håndjern og Ind bag i politi bilen, De får mig navn og adr. Og løslader mig så, WTF ?! Falk henter Knallerten.. Det skal siges at jeg ikke fik nogen chance Til at skille den af, OG vidste faktisk ikke engang om de ville snakke med mig, Da de ikke havde gjort noget form for tegn, De siger selv de satte farten ned(Er der Stoplys foran på en bil? NADA) Min mor snakker så med dem lige efter, Og hun har besluttet sig for at ligge sag an mod dem. Det kan sku da heller ikke passe at det er lovlig at køre ind i mig, Og ligge mig i håndjern På denne måde.. Har stadig mærker efter håndjerne her efter 2 timer.

Denne er den sande historie, og der er ikke Pyntet på noget!

har i noget at sige? Fair eller Not?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeste Politi historie Ever.
Kommentér på:
Sygeste Politi historie Ever.

Annonce