557 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "udluftning af køler"
Udluftning af køler system
Hej nogle kloge folk her inde der kan fortælle mig hvordant jeg få udluftet luft ud af mit køler system på min scooter er en beta med lang mina men der ikke nogle udluftnings skruer på den ?? Tjek...
Hej nogle kloge folk her inde der kan fortælle mig hvordant jeg få udluftet luft ud af mit køler system på min scooter er en beta med lang mina men der ikke nogle udluftnings skruer på den ?? Tjek...
Skrevet af: MatiasLarsen - 9. feb
UDLUFTNING AF KØLER?
Hvorfor er der et mega tryk i min tank med kølervæske, når den har været startet? Skal den udluftes? Og hvordan gør man det? Den røg også en lille smule op fra tanken
Hvorfor er der et mega tryk i min tank med kølervæske, når den har været startet? Skal den udluftes? Og hvordan gør man det? Den røg også en lille smule op fra tanken
Skrevet af: Jeppe B - 8. jan 2016
Udluftning af køler?
Hvordan fanden udlufter jeg min køler ?:)
Hvordan fanden udlufter jeg min køler ?:)
Skrevet af: BoBo - upcoming evo ac sonic - 15. sep 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 68
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 41
Hæld 1 liter eller 2 rent vand igennem oppe fra selve kølergitteret, så bliver den klar igen.
udluftning af køler på rmx??