{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Nummerplader {{forumTopicSubject}}

Nu de vil til at lave plader, var det så ikke en god ide, at man droppede hele det koncept med 30 og 45 knallerter?

For det første synes jeg det er mere sikkert at køre på vejen - bl.a andet fordi, man ikke skal overhale cyklister hele tiden.

For det andet ville det være nemmere for os, f. eks, hvis vi skal have plader på, ville det være nemmere for os, hvis vi må køre på vejen, så er der sikkert også flere der vil have dem på.

Desuden er der ikke den store forskel på 45km/t og 30km/t - men jeg synes faktisk man burde give knallerter lov til at køre ca 60 km/t - jeg ved godt det ikke kommer til at ske, men realistisk set, ville det da være bedre, hvis va bare fulgte med trafikken, og fulgte fartbegrænsningerne på de respektive veje....

Jeg synes hele den her regel med at scootere skal begrænses er latterlig... Også det med 30 -45 scootere burde afskaffes - det er lettere for politiet og os --- Men mest for os...

Men hva sys I ?? Det burde foreslås i stedet for at man bare skal køre 30... med plader...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplader
Kommentér på:
Nummerplader

Annonce