153 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Membran = Polini"
Polini membran
Hey der skulle sidde en polini membran på den jog r jeg har købt men vil der ikk altid stå polini under bunden så man kan se det når man tager studsen af??
Hey der skulle sidde en polini membran på den jog r jeg har købt men vil der ikk altid stå polini under bunden så man kan se det når man tager studsen af??
Skrevet af: jimmy M - 25. feb 2017
Membran - Polini Evolution
Hej derude, har købt en Polini membran. Mit spørgsmål er så om den skal dyses op og de to klodser der sidder i membranen er det nogle der skal ud eller skal de være der? Tak på forhånd
Hej derude, har købt en Polini membran. Mit spørgsmål er så om den skal dyses op og de to klodser der sidder i membranen er det nogle der skal ud eller skal de være der? Tak på forhånd
Skrevet af: Søren K - 30. nov 2018
membran polini.
(link fjernet) Er det meningen at de to spidse klodser skal sættes op i hullet på selv membran, for er meget i tvivl??
(link fjernet) Er det meningen at de to spidse klodser skal sættes op i hullet på selv membran, for er meget i tvivl??
Skrevet af: Chris S - 21. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
dec 2004
Følger: 86 Følgere: 87 Scootere: 18 Emner: 99 Svar: 2.359
Membran = Polini Evo vs. VL14