{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sonic + fugtigt vejr = :(
  • #1   27. mar 2006 min har også starter problemer når det er fugtigt i vejret og jeg ved heller ikke hvad der er galt...??

• #2   27. mar 2006 Samme her, og min kickstarter er lige blevet smadret ;o

• #3   27. mar 2006 Christopher S: nej ok og?? tror du jeg er interesseret i at vide det..?? think you a little about man !? smiley

• #4   27. mar 2006 jeg har løsningen gutter! min har samme problem! jeg har bare virkelig gjort noget for at finde ud af hvad der var galt smiley Har prøvet alt.. nå men. aller først så skal i købe sådan en Pronto fugtfortrænger. også altid kør rundt med den i hjelmrummet.. plus værk tøj til at tage det skjold af lige over klappen til tændrøret. så sprøjter i bare ud over alt el-ting der, CDI spændings regulator. hele lortet.. altså ik for meget. men bare til i synes det er nok.. HUSK AT TAGE NØGLEN UD INDEN! også venter i et minuts tid. ca den tid det tager at skrue skjoldet på igen. også skulle den gerne starte og køre! ellers giver i den bar elige mere og venter lidt mere tid.

Kommentér på:
sonic + fugtigt vejr = :(

Annonce