116 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fz50 tilsalg"
Fz50 Tilsalg
Nu er der kommet en salg video til den røde fzer skriv hvis i er intra
Nu er der kommet en salg video til den røde fzer skriv hvis i er intra
Skrevet af: V.E - 7. nov 2009
Fz50 Tilsalg
hej jeg vil gerne sælge min suzuki fz50 da jeg skal have penge til en scooter, den Bliver sand/glas blæst og malet sort/metalic blå i weekenden, så der er intet rust, der er ny cylinder, stempel,top...
hej jeg vil gerne sælge min suzuki fz50 da jeg skal have penge til en scooter, den Bliver sand/glas blæst og malet sort/metalic blå i weekenden, så der er intet rust, der er ny cylinder, stempel,top...
Skrevet af: AC-Tuning ' wauz . - 26. nov 2008
fz50 tilsalg
heej jeg vil gerne sælge min fz50 den starter første gang køre 35 til 45 dn kommer hortig op i fart den er meget flot blinklys virker ikk og horn men den starter og køre
heej jeg vil gerne sælge min fz50 den starter første gang køre 35 til 45 dn kommer hortig op i fart den er meget flot blinklys virker ikk og horn men den starter og køre
Skrevet af: Team racers 4900 T - 25. okt 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
okt 2005
Følger: 115 Følgere: 120 Scootere: 9 Emner: 156 Svar: 4.649
Er ikke tilladt, ScooterGalleri.dk henviser til markedspladsen.
Ligeledes er reklamer for annoncer ikke tilladt.
I begge tilfælde forbeholder ScooterGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din konto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din konto blive slettet.
maj 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 2 Emner: 35 Svar: 63
Fz50 tilsalg