{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Godt køb ;) {{forumTopicSubject}}

Der var lige en gammel dame der ringede idag, at hun havde en knallert til salg og om det ik var mig der ville købe en. Først fattede jeg ingenting, og hun var ved at lægge på, men så spurgte jeg hvilken det var. Hun sagde det var en yamaha, men hun vidste ikke noget om modellen. JEg tænkte det var en 45, men spurgte hva hun skulle ha for den da hun borde i byen smiley hun sagde 1500. Jeg havde på fornemmelsen der var noget galt med den, men jeg kørte derned alligevel og kiggede på den. Da jeg kom ind i lejligheden stod der en ældre dame med nogle scooterpapirer i hånden, og jeg så der stod jog 30! Der var forsikring og servicepapirer sagde hun, og den havde været til eftersyn hvert år. Jeg var helt oppe og køre, men holdt det kølige overblik ;P
Da vi kom ned i kælderrummet sagde hun den aldrig havde kørt om vinteren, og altid havde stået indenfor. Hun skulle af med den fordi skuret hun plejede at ha den stående i, var nedlagt, og så ville den jo helt sikkert blive hærget på ingen tid af nogle unge hvis den stod udenfor. Jeg gav hende ret!. Hun åbnede kælderrummet, og der stod en fin sort jog space. Den havde kørt 2700 km! Hun mente ikke den kunne starte ret godt, men hun prøvede og fik den efter lidt tid igang. Hun sagde jeg kunne få 2 hjelme og 2 låse, kaburatorsprit og olie med. Den eneste defekt var at batteriet var dødt. Ellers virkede alt. Hun sagde den kørte lidt for stærkt, og jeg skulle skrive under på at hun fralagde sig ansvaret. Det gjorde jeg så, og vi sagde tak for handelen. Der stod jeg så med en pæn, meget lidt brugt jog space nede i byen, med bagageboks og spejle smiley - de er så pillet af nu. Jeg målte den med bil til 65 km/t, men hun vidste ikke hvad der var gjort ved den..
Det var så hvad jeg har lavet idag ;D
Godt køb? Det var der flere af mine venner der synes!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt køb ;)
Kommentér på:
Godt køb ;)

Annonce