{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrt
  • #1   13. mar 2006 Jeg kørte ind i siden på en bil da jeg overså min vigepligt.... Kørte heldigvis kun ca 40km/t og tog det hele af med mit knæ, kunne ikke bøje knæet de næste 2 uger. Frontskjoldet blev smadret og forgaffel bukket smiley
    Der kom en kæmpe bule i føredøren på bilen...

• #2   13. mar 2006 i fredags kom jeg kørende på min 4gear.. Foran mig kører en ven.. og ligepludselig blokker han begge bremser.. og jeg smækker lige ind bag i hans scooter.. jeg får en tur hen af asfaldten og min fodviler/gear pedal bliver bøjet helt sammen.. bustede mit ben..

• #3   13. mar 2006 Tog den med 80 over en fortovskant, fordi en spasser skulle spille sej med hans jog, han lå lige foran mig og så tabte han sin kasket så smart som han er så knalder han bremsen så jeg må tage et skrapt sving uden om og rammer så fortovet.. jeg lå på vejen og var bevist løs i 2-3 min mens knaller lå ca 15 meter længere nede af vejen smiley

• #4   13. mar 2006 Røg på røven sidste fredag med 90...
    Mine skjolde er ikke så pæne mere:P
    Min gas den satte sig og så røg jeg ud på en mark heldigvis var den godt mudret....
    Jeg slap heldigvis uden de store skader:D
    Nåde også heldigvis lige og dreje uden om en lygte pæl, heldigvis for ellers havde der ikke været meget sonic tilbage....

• #5   13. mar 2006 Dan K...

Virkelig nederen...
    Jeg havde satma blevet sur på ham der kørte foran mig...

• #6   13. mar 2006 styrtede ikke men da jeg tog knallert kørekort bankede jeg op i min bedste ven som kørte foran fordi vi lå og legede lidt på fz'ere. og så sad mit forhjul fast mellem hans baghjul og udstødning....
    kan love jer for vores kørelære skreg i mirkofonen.. hehe

• #7   13. mar 2006 Jeg fik dog kun et ORDENLIGT blåt mærke... Og en kæmpe bule i tanken..:(

• #8   13. mar 2006 Vikelig nederen, og gider ikk til og skrive hva der sku udskiftes efter det styr, men kan sige vi lå på den gode side af 2 k... plus blev syge meldt 2 uger pga bræææede tæer, forstuet arm, og en masse skrammer..

• #9   13. mar 2006 Min lillebror (7 år) kørte mig oz ned på en crosser...:X
    Han ramte mit forhjul på min fz'er... Væltede til side lige ned i en græft/skovkant:(

• #10   13. mar 2006 Her lige før Vinter, da alle bladende var faldet kører jeg bag på nogle stier, Jeg kører ca de 90km/t og kunne ikke se vejen, da belysningen ikke var så god. Jeg kørte så også ser jeg at der er en af de der stål bander som står og blokere for at bilerne kan komme ind. Der var en lille gang, hvor jeg kunne komme igennem. Jeg bremsede ned og KLASK så lå jeg der! Blandene kunne jeg ikke se, og det er ligesom sæbe at bremse på. jeg fløj hen af asfaldten. Mine nye North face til 2600 var nu ødelagt.:( Og hvis jeg ikke havde haft hjelm på der. Tror jeg ikke at jeg har kunne fortælle det her i dag.:S

• #11   13. mar 2006 Her i efteråret røg jeg af min crosser, jeg kom kørerne ned af en bakke og hen til et hop, da jeg kom op i luften lænede jeg mig lidt bag over for at flyve højer, men mit håndled gik i lås så gassen blev ved med at være på, og når den er det ryger du længere bagover, det sagde smak, og je lå der landede lige påå røven, alle troede jeg havde brækket kravebenet og halebenet. jeg havde lige fået et nyt styr på det var rimlig godt kostede 700, det brækkede 2 steder, det er aldrig sket før, jeg røg derfor til lægen dagen efter da jeg ikke kunne gå.

men heldigvis var det kun nogle hårde slag på den inderste muskel i røve! så jeg brækkede ikke noget.

og heldigvis for det for ellers havde jeg nok gået med krykker endnu

• #12   13. mar 2006 jeg har kommet med ca 65 på min gamle maxi i et alt for skarpt sving og der ligger uheldigvis lidt småsten på vejen, så forhjulet smutter i dem og jeg ryger i rabatten og sætter self. min fod ned for at holde balancen, men min fod ryger under baghjulet og jeg blir smidt at knallerten og forstuvet min fod ..

så har jeg os kørt på cykel stien inde i en by en meget mørk vintermorgen på vej på arbejde, så går der en fuld mand havlt på cykelstien og havlt på fortovet og ham havde jeg ikk lige set, så ham ramte jeg med ca 60 tror jeg ..
    jeg ka huske hans albue ramte min hjelm og så kan jeg intet husk før jeg står ved siden af min scooter og ka ikk finde ud af at slukke den, men gik så hen til manden, han blødte i ansigtet, men han bad mig bare om at finde hans træsko og hans telefon og det gjorde jeg så, så sagde han bare god arbejdslyst og gik ..
    så stod jeg der med min hot hvor der sad et halvt frontskjold på og forlygten var knust i en milliard stumper ..

Kommentér på:
Styrt

Annonce