{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
217 visninger | Oprettet:

Suzuki Street Magic {{forumTopicSubject}}

Hey, Jeg har et problem med min Magic. Den har lige været til service, men den har nogen problemer med at tænde´, og ham den har været til service hos kunne ik helt finde ud af hva det var. Så, Jeg ville høre om nogen herinde kunne ha' en idé om hva det var når den ik gad og starte?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Street Magic
  • #2   9. mar 2006 sodet tændrør smiley

• #3   9. mar 2006 CDI?? tændspole?? Karbu?? det ka være mange ting

• #4   9. mar 2006 Rune D : Hva mener du med gnist?

casper ::Team Jyden :: K : Der er helt nyt tændrør på.

• #5   9. mar 2006 ok så er det ikke tændrøret kan vi konkludere :).. hvornår begyndte det ?

• #7   9. mar 2006 casper ::Team Jyden :: K : Nej hehe. Tja, Jeg købte den af en herinde, men den virkede fint, indtil jeg hældte benzin og olie sammen. Der er ingen oliepumpe/tank så man skal selv blande. men fandt så ud af at jeg har brugt halv synthetisk olie og alt for lidt af det hehe. men ham den har været til service hos har vist ordnet det og hældt olie på og det så det skulle ik være problemet. men lige efter jeg havde fået den. Rimelig trist smiley

• #8   9. mar 2006 For det første Har du ikke selv gjort noget for at få et godt svar.. Det er en virkelig kort forklaring af problemet.. Det er jo nødvendigt at vide alt om hvad du kører med og hvordan præcis den reagere samt hvad du evt har lavet ved den?
    Forklar alt hvad du kan om hvordan den starter eller ikke gør. I detaljer, så får du et meget bedre svar.. Absolut alt kan være galt nu. Benzintilførsel, ledningsforbindelse, osv.

Jeppe J

• #9   9. mar 2006 Det ved jeg ik, der er jo tændrørshætte på så det kan man sku da ik se. og ehm jeg har fået et Magic tændrør så den burde vel gøre det.

• #10   9. mar 2006 hmm kan faktisk godt være fordi der er koldt lige nu.. min har og lidt problemer smiley

• #11   9. mar 2006 - Leovince TT udstødning. helt ny
    - 32 kg. trygfjeder
    - Axwin Helix powerfilter. helt nyt
    - 9 gram's ruller. helt nye

Hestekræfter: - 7-9 Tror jeg

Fælge: - 12 tommer
    - ENKEI

Dæk: - Bridgestone
    - hvid dækskrift (kommer snart nye billeder hvor man kan se det)

Styling: - Koso digital speedometer
    - Skjolde met blå. med briliant efekt
    - Stel, Fælge, fodhviler hvide med perlemor.
    - TNT Styr.
    - Bagskærm væk.
    - Blinklys væk .
    - Værktøjskasse væk.
    - Baglygte rykket.
    - Forskærm vendt om.
    - blå Pro Grip håndtag.
    - Hvid dæk skrift.
    - Hævet 4 cm.
    - Auto larkeret skjolde i met blå
    - Tændingen rykket væk som man ikke kan se den ( ikke på billederne)
    - Stødæmper rød.
    - sort tændrørshætte vandtæt.
    - chrom kickstarter skjold.

den kører ca. 70-75.

Ehm, Den har problemer med at starte lige meget om man bruger el start eller kick start, el start virker aldrig så bruger kun kick starteren, men jeg skal blive forpustet et par gange før den gider og starte. og så når den er tændt går den ud med det samme, efter 10-20 m eller bare lige pludselig når den er varm. Den går ud på det mærkeligste tidspunkter også når man bare kører på en lige sti, altså den kan finde på at gå ud når som helst. Og inden jeg kan kører når den er tændt må jeg holde gassen lidt i bund i 30 sek - til 1 minut, ellers går den ud hvis jeg bare kører. ved ik rigtig hvad jeg mere skal skrive

• #12   9. mar 2006 Den er fra 02 og har kørt omkring de 6000 km.

• #14   9. mar 2006 Okay, hm, jeg må lige tale med ham der service halløj

Kommentér på:
Suzuki Street Magic

Annonce