{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

ole  j
ole j
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10

hvor stor chance er der? {{forumTopicSubject}}

sider her og tænker på at anskaffe mig en scotter men gider ikke lige at kører 30 km/t så derfor spørger jeg hvor stor en chance er der for en ens scooter bliver taget vis man bliver stoppet med vildt tun på ??

nogen som er blivet stoppet som kan svare på det så skriv på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor stor chance er der?
  • #1   11. jun 2004 mener du chancen for at møde kagerne på den, eller chance for at de beholder den hehe?

• #2   11. jun 2004 er ik blevet stoppet men har heller ik tun på men jeg tror at chancen er ret stor

• #3   11. jun 2004 Det jeg køre med.. Er jeg kun blevet stoppet med 1 gang... Og har køret med det tun siden januar... Dog uden knæk pot... Panserne stopper dig kun for det meste, hvis du har knæk pot på..!

Og jeg har kørt helt til armager, køge dragør og sådan..

• #4   11. jun 2004 Bare kør med std potte...

Da jeg blev stopet fik jeg lov til at beholde alt mit tun.. Sagde bare mit power filter, var sådan en ting der vra lovlig og gav federe lyd..

• #5   11. jun 2004 jeg har kørt siden januar og har ikke mødt kagerne på scooteren.. som Nicki siger, så stopper de dig for det meste kun hvis de på afstand kan se og hører at din scooter ikke er helt std. chancerne er ikke så store hvis du kører ansvarligt og ikke er til fare for andre folk i trafikken

• #6   11. jun 2004 ja jeg har mødt dem under 10gange på 3 år.. men bare den ser standard ud gidder de sku ikk gøre noget ved det for de er nogle dovne nogen...

• #7   11. jun 2004 Nicki M, han skal jo nok ikke kører med std potte, men et anonymt rør som f.eks TP powered.. så har han stadig std. look men ikke std. fart..
    Ole J, hvis du er "bange" for at blive taget, så hold op med at kør på en tunet scooter.. chancen for at blive taget eksistere jo hele tiden, og især hvis man kører hjernedødt

• ole  j
    ole j Tilmeldt:
    jun 2004

#8   11. jun 2004 takker da lige for alle de svar der er kommet så hurtigt
    det er til meget hjælp men nu bor jeg på lolland hvor der ikke er såå meget politi smiley såå ved ikke om jeg tør at kører med knæk potte for har en ven som vil af med hans stalker hvor der er sådan en potte på men ellers må jeg jo bare smide en mere standart "looking" potte på og der er vil heller ikke det helt store forskæld på hvad de giver......

• #9   11. jun 2004 Mht potten, så afhænger det af hvad tun der er derpå..fortæl:)?

• Zeroshade ™
    Zeroshade ™ Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 117
    #10   11. jun 2004 Korrekt de er meget ude efter knæk, men de lader heldigvis mig være når jeg køre igennem byen ..

Hvis scooteren er voldtunet, ryger den ofte første gang, men hvid den kun er middel eller under mister du ofte røret ...

• #11   11. jun 2004 det er os fordi at der er ratia lige P.T... ca. 1 uge mere.. MVH

• Zeroshade ™
    Zeroshade ™ Tilmeldt:
    jan 2004

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 117
    #12   11. jun 2004 Ey, Kenneth .. er selv fra Aalborg ... smiley

• ole  j
    ole j Tilmeldt:
    jun 2004

#13   11. jun 2004 Mathias : jeg kommer fra rødby

mick t : der er en malossi MHR REPLICA cylle på
    og en 26mm kabu og potter er også en malossi MHR REPLICA mere kan jeg ikke huske

• #14   11. jun 2004 Jeg har kørt med vold tun i ½ år.. og blevet stoppet 1 gang.. var min egen skyld og mistede kun min knæk pot.. Kommer også an på om du bor på landet eller i byen som mig.. og hvordan du køre rundt.. hvis du fyrer den af heletiden så snupper de dig...

Kommentér på:
hvor stor chance er der?

Annonce