{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
225 visninger | Oprettet:

Tommaselli Gasgreb? Hva med bremsearm? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen, jeg står og skal til at montere Tommaselli gas håndtag, på en Yamaha Jog R.
Men stødte på et lille problem?
Der er jo ikke noget "hul" til selvebremsearmen, og til den lille box med bremsevæske i.
Så var det jeg tænkte på om nogen her inde vidste hvordan man skal bærer sig ad med at få det til at sidde på?
Kan jo ikke køre uden bremse Razz

Tak! Very Happy
_________________


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tommaselli Gasgreb? Hva med bremsearm?
Kommentér på:
Tommaselli Gasgreb? Hva med bremsearm?

Annonce