{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

FUCKING FORPULEDE PANSER {{forumTopicSubject}}

FUCKING LORTEPANSER......
R lig blevet stoppet af lortene og så køre vi 3 og jeg med neon under og så siger råber han jeg skal stop osv og jeg forsætter uden hjælp så mænger han mig ind på cykkelstien ( køre på vejen ) og så bremser jeg hård op så jeg går på forhjul og jeg overdriver ikk det var overdrevet og så vender jeg rundt og kør ud på marken og så sidder jeg fast i et Hul :@@@@@@@@....... Så kommer han og spiller smart og sir jeg skal Skille den ad.. jeg har lig fået min nye alu cyl den havde kør 50 km da jeg blev stoppet koster 1400..... nå så holder jeg i vejkanten og de har blink på og så Tar jeg min Tlf frem og skriver til min far han ikk skal sig noget med Tun men så kommer betjenten og sir aflever den tlf og jeg nægter og så slås vi om Tlf han Tar fat i mig og holder mig og da han fik fat i den slukkede den lig... åhh py ha..... Så siger han udstødningen r ulovlig og kigger på den og så så sir jeg self powerfilter da jeg havde 21mm karbu på.... og så Tog han min speedcountrol... så ringer han efter min far og så kommer han og han får adresse osv og så får jeg lov at skille den der hjemme.... smiley så ligger han den ned og ser min alu cyl og spørg om den r ulovlig og jeg sir self nej nej og Så dum han r så Tror han på.... nu r jeg hjemme og imorn skal jeg aflevere min Ting... jeg har en std pgo vario min scooter r speedfight men det opdager de aldrig så får de self mit powerfilter og så mit spørgsål

nogle der har en billig udstødning.. jeg mener virkelig voldbillig og voltaget uds som jeg ka gi dem istedet ?

Fik 3500 kr i bød

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCKING FORPULEDE PANSER
Kommentér på:
FUCKING FORPULEDE PANSER

Annonce