172 visninger
|
Oprettet:
haster {{forumTopicSubject}}
mit stempel har sat sig og der er taget en stempel ting hva skal jeg gøre for at få den ud af blocken elle stumperne..
aug 2004
Følger: 50 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 521 Svar: 1.165
jun 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 6 Emner: 68 Svar: 715
Overskrifter af Forum-indlæg
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en vurdering af din scooter og en god overskrift vil være: “Hvad er min scooter værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min scooter”.
Ved samme lejlighed beder vi folk om at undgå overskrifter som: “Se her”, “hjælp” og lignende.
Genpostning af Forum-indlæg
Vi beder folk om så vidt muligt at undgå genpostninger. Skulle det ske, så tag da kontakt til en fra hjælpeadministrationen.
En anden ting, der fremover vil blive sat fokus på, er at undgå indlæg med det samme indhold. Et eksempel er de gange hvor der først har været et indlæg om en vurdering af scootere, så kommer der efterfølgende stribevis. Vi beder om at disse fremover bliver i et enkelt indlæg.
Private beskeder via Forum
Ønsker vi ikke at se. Der er oprettet et beskedsystem til det samme og vi henviser folk til at benytte sig af dette.
Grimt/stødende sprog
Disse indlæg tolereres ikke og vil blive slettet omgående og forfatteren vil desuden få en advarsel.
Hvis der ikke umiddelbart er en hjælpe-administrator tilstede, så skriv til deres profiler.
Desuden er det heller ikke ønskeligt at se personer hængt ud i Forumet. Disse indlæg vil, hvis de har en stødende karakter, blive slettet uden varsel. Så ser du at der er en bruger som har benyttet et grimt sprog i kommentarer eller Forumet, så stem brugeren ud og skriv til os.
Korrekt postning af Forum-indlæg
Vi beder folk om for så vidt muligt at poste indlæg i den rigtige Forum-kategori, der passer til emnets indhold.
Indlæg som tydeligt er fejlplaceret, vil blive slettet.
Reklamer for markedsannoncer, samt anmodninger om udlevering af kontaktoplysninger fra f.eks. Den Blå Avis, er ikke tilladt på Forum og hjælpe-administrationen forbeholder sig ret til at slette disse.
Ved gentagne overtrædelser, vil brugerens konto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil brugerens konto blive helt slettet.
HUSK: Læs altid dit indlæg igennem inden du poster det, og tjek at dit indlæg er skrevet på en god og let forståelig måde.
Vi vil pointere at ord skrevet med store bogstaver kan opfattes som råben og at vi opfordrer folk til at holde sig til et normalt pænt dansk sprog.
SMS-sprog er svært at læse og skiftevis store og små bogstaver er irriterende for øjet og anstrengende at læse.
apr 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 4 Emner: 148 Svar: 2.892
haster