{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Min Ferrari Jog er smadret :S {{forumTopicSubject}}

Jeg fulgte denne guide idag:

Modificering af Benzin @ Diesel @ TDI

Her er så en guide til en slags transformer, eller MO Tuned spacer, så din scooter kan køre på diesel!

Fremgangsmåden er at tage en stempel stopper, skære den af, så stemplet kan vandre, uden at banke imod. Den skal nu fungere som en spacer, der erstatter tændrøret, da diesel jo antænder sig selv.

For at det kan lade sig gøre, skal vi have sænket oktantallet i dieselen! Dette kan gøres ved at købe noget Oktan-booster til diesel. Det fungere lige omvendt af booster til benzin. Den her sænker oktan tallet!

Oktantallet på din nu Diesel scooter skal være på 76. Så er du sikret en solid forbrænding, og din scooter har nu bedre respons, moment og brændstof økonomi end før!

Og hvis du følger Munkens idé med turbo, så har du pludselig en TDI!

Overvej hvor meget street-respect og 7taller en TDI SFX med OND RESPONS ville få på SG?!

Efter tips fra diverse læsere, kan jeg nu også anbefale at man bruger sin stempelstopper som gløderør. Den skal bare have 2 minutter i en mikroovn, så er den klar!

Jeg kan slet ikke jokke på min kickstartor mere smiley .
Den kørte om den første minut men nu sker der intet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Ferrari Jog er smadret :S
Kommentér på:
Min Ferrari Jog er smadret :S

Annonce