{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Politi og parkeret varm knallert? {{forumTopicSubject}}

Hej
Tidligere idag var jeg på vej ud til en ven, da jeg lige stoppede ved en pølsevogn for lidt mad. min ulovlige smt holdte så ved siden af, og den var jo varm fordi jeg havde kæmpet mig igennem sneen med en del hjulspind. Politiet syntes så lige de ville kigge fordi, så de parkerede bilen så jeg ikke kunne få knallerten ud, gik over til mig og spurgte om det var min.
Ja sagde jeg så, de spurgte så om det ikke var dumt at kører på ulovlig knallert i det her vejr...
nå men så spurgte de hvad der var ulovligt på den, og jeg sagde bare udstødningen. ( så var der dog så den gamle af mændene der klagede over at mit bagtandhjul var for stort haha(var standard)) nå men jeg fik dem overbevist dem om at den var til baneræs og var på vej hjem til en ven for at lave den. de lod mig så gå efter en moralprædike om jeg ikke måtte kører på den og blabla.

Men tænkte på om det måtte tage tunet, når den står på offentlig grund og er varm, kan man ikke bare sige at man har prøvekørt den på privat grund, så derfor er den varm? Det kan de ikke gøre noget ved kan de?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi og parkeret varm knallert?
Kommentér på:
Politi og parkeret varm knallert?

Annonce