{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

lejer og lakering (sfx) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har tænkt mig at skifte ALLE lejer ud i min sfx blok, så jeg tænkte på de de orange c4 lejer der sidder i blokken std om jeg bare kan skifte dem ud med alm skf c4 lejer eller skal det være de orginale? Og ang krumtap lejerne gør det så noget hvis jeg gir dem en lille klat lim på den side der skal ned mod blokken for at være 110% sikker på at de ikke drejer med rundt!? Og sker der noget hvis jeg køber mine lejer og simmerringe ved t-hansen? (mener stærkt det er skf de sælger der ude) hvis ikke de går an hvor kan jeg så købe ALLE lejer og simmerringe til en sfx motor? Og så til lakeringen, alså jeg har købt noget flydene spartel til at sprøjte på mine skjolde så jeg er sikker på at der ikke er ujævnheder i skjoldene, så mit spørsmål er tror i der sker noget ved det? Feks mallingen begynder at skrælle af osv (ved godt jeg burde snakke med lakeren om det men han er ik til at få fat i i tiden, så jeg spørger jer til råds håber det er iorden)

Edit: hva skal jeg rengører mine skjolde i inden de skal lakeres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejer og lakering (sfx)
Kommentér på:
lejer og lakering (sfx)

Annonce