{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

FUCK POLITIET!!! {{forumTopicSubject}}

Var på vej hjem fra en kammi med nogle gutter, så lige pludselig ser jeg nogt stort sort midt på vejen jeg stoppede og så det var en dame så rejste jeg hende op og prøede at vække hende pludselig siger hun "min mand ligger og boller med hans datter" så tænker jeg what the fuck og prøver at følge hende op til stationen, men hun kan ikke gå, hun er alt for fuld til at gå. så min ven ringer til politiet de siger de sender en vogn, så står vi 35 min og venter der kommer ingen.

så ringer jeg og begynder at råbe og skrige ad polititet så siger de IGEN de sender en vogn så går der 7 min så ringer jeg igen og råber ad dem... så siger de jeg bare skal lade damen ligge... ... så spørg jeg om jeg må snakke med en der har højere rang end ham, det får jeg så lov til. han ligger røret og siger til hans kolegaer at det er en ung fyr i røret og fortæller dem historien,

så siger en af hans kolegaer at det nok er drenge strejer så tager manden røret igen og skal have ALLE oplysninger på mig, så siger jeg ved du hvad nu sender du en skide vogn til ballerup vej hvor jeg er med denne dame jeg gider ik stå og holde hende mere og det er 4 gang jeg ringer så knalder jeg røret på, 3 min efter kommer der en politibil med en stor spot lygte på taget og henter hende og siger når tak fordi du ringede.

HVA FUCK SKER DER FOR POLITIET... jeg prøver at hjælpe en dame der var død hvis hun havde ligget ude i den frost, også får man "når tak for hjælpen"...

håber i kan læse det og forstår hvad der står... men det er sværdt at skrive når man er total pissed off...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCK POLITIET!!!
  • #1   21. jan 2006 det er historien i store træk...

• #2   21. jan 2006 har været ude for noget ligenen bare med en ambulance

• #3   21. jan 2006 fuck de er nogle idioter mann!

• #4   21. jan 2006 Fucking Cops...... De gør fandme ikke engang deres job.. de sidder fandme bare og drikker kaffe og spiser sig totalt fede i donuts.... kan godt forstå din vrede, ville sku' også selv være pist off over sådan en gang lort!

• #5   21. jan 2006 FUCK NOGLE LORTE HOVEDER!!! men det var sgu da godt du blev ved hende... sygt... fuck dem... de sgu mere interresere i om vores knallert køre 30 eller ej end en dame ligger og dør på vejen! røvhulleR!

• #6   21. jan 2006 kæft det er sku da sygt at poli ikke gad at hjæpe..

• #7   21. jan 2006 son er politi når man har bru får dem komme de ikke

og vis man ikke her bru får dem sår er de der med det sammen

• #8   21. jan 2006 Har prøvet det samme.. Politiet Er nogle dovne svin, men de vil satme gerne krudte den af når det gælder scootere.! De møgsvin!

• #9   21. jan 2006 Du ved godt at du har din fulde ret til at sagsøge dem, bare surt at politiet bestemmer i Danmark og altid får ret, men du skulle tage kontakt til damen og få hende til det.

• #10   21. jan 2006 ja for helvede.. og så mener de at vi skal kunne stole på dem??? wtf...

• #11   21. jan 2006 Det er fint når de nakker ens tun osv ( det er deres Job ) Men det der skal de satme reagere på med det samme !,

• #12   21. jan 2006 rally martin hvad skal hun sagsøge dem for hvis hun ikke døde?

• #13   21. jan 2006

- <b><i>politiet er og bliver nogle spassere.. sårn er det bar..</b></i>

• #14   21. jan 2006 svin ! og de siger at de er til megen nytte,. klart hvis de først kommer efter et par timer er det ligesom for sent,.! man burte ligge sag an imod dem,.

• #15   21. jan 2006 Sagsøge for ikke at tror på dem, og ikke udføre deres job i at hjælpe dem i nød. Når de får et opkald skal de ikke trivle, så skal de sende en vogn, har lige haft pojekt opgave om det. At offentlig virksomheder ikke passer der pligt.

• #16   21. jan 2006 fuck dem da! det kan de sq da ik bare gøre!§

• #17   21. jan 2006 òkay... men jeg tænker bare om der er grundlag for det?

• #18   21. jan 2006 Men Hele Politiet er ikek nogle svin bare fordi 2 ikke gjrode deres arbejde men de 2 var nogle Svin !

• #19   21. jan 2006 selvfølgelig synes jeg også hun skulle gøre det... men lidt surt at bruge penge på at tabe en sag..

• #20   21. jan 2006 panser har absolut ingen respekt for yngre mænd eller drenge. hvis det var en kvinde på 40, ville de komme med det samme!!!!

• #21   21. jan 2006 * Rally-Martin *
    da de steg ud af bilen sagde de "hej annie" de kendte altså damen meget godt... og jeg er ikke interreseret i at sagsøge dem gidr ik bruge tid på de svin...

men det kunne ha været sjovt hvis jeg var lidt kvik og fået dem til at skrive under på at hvis jeg blev stoppet på en ulovlig scooter så skulle jeg ik betale bare tage tunet af :D... hehe

men damn sys altid de er der når ik man ringer men når man ringer gidr de ik... jeg har prøvet det samme med en ambulance der var det bare mig der var skadet...

de er og blir nogle dovne røvhuller.

lige da de havde sagt når tak for hjælpen, tænkt ejeg med det samme hvis jeg bare havde ladet hende ligge eller vi ikke var kørt den vej hjem var hun død en time efter måske 2... det var så MEGA koldt igår og det sneet... (dette skete lige nær ballerup)

• #22   21. jan 2006 4000-Brezzer det er ikke fedt, NAR !

• #23   21. jan 2006 vil jeg også sige daniel!

• #24   21. jan 2006 ja !

• #25   21. jan 2006 * Rally-Martin * - Du har fuldstændig ret, detder er en forsømelighed, de sidder bare og æder dounuts. Måske skulle de spænde livremmen og se at komme igang med at konditræne så de kan komme ud til panservognen !

Thomas L - Du har gjort en rigtig go' gerning! Thumbs up makker! Det er ikke hver dag man finder sådanne folk rundt omkring mere!

• #26   21. jan 2006 4000-Brezzer bliv dog fucking voksen... tænk hvis det var dig der lå derude??? eller din mor? og ingen havde gidet at stå og vente 1 time på en politi bil og bare havde sat hende igen??

• #27   21. jan 2006 Luk nu røven spassere, de kom jo også fjolser, men det kunne jo også nemt lyde som drenge streger, og de kom jo også så ta jer sammen!!!!

vores land var satme ikke ret meget uden dem så bare flet !!!!

• #28   21. jan 2006 Anders H - Det er sgu da deres pligt at undersøge sagen før de dømmer det som Drenge streger! Sys selv du skulle flette fjabben!

• #30   21. jan 2006 nææ....
    for de kom jo også... self skal de gøre deres job og det gjorde de også, måske kunne de komme hurtígere, men altså de er også mennesker som alle andre!!!!!

• #31   21. jan 2006 Jamen det kan da ikke være rigtigt man skal ringe 4 gange!

• #32   21. jan 2006 FUCK dem man.....de fatter bare ingen ting man....

• #33   21. jan 2006 what the fuck! de er squ da for lamme

• #34   21. jan 2006 det burde være nok at ringe 1gang

• #35   21. jan 2006 Så anders H du mener det er i orden at der ligger nogen og fryser i hjel, det er måske nødvendig for at vores land er som det er, men hvordan er det nu det er anders H, Fyldt med vold drab voldtagter ovs. Arbejder selv i et stort supermaked, der bliver gennemsnitlig tager 1 tyv om dagen. Og i går da jeg var på arbejde, var der slås kamp, (skal lige sige slås kamp sker ikke så tit) men han fik slået hoved ned i gulvet 3 gange fordi han nægtede at gå ud, så gik de 4 drenge amok på ham. Så kom hele personalet jo slf og fik ror på sagen. Men så da politiet kom, skete der bare det, at det kunne politiet ikke rigtig gøre ved, DE HAVDE JO IKKE SET NOGET. Selv om vi havde det på cam og det hele. Men sådan noget småtteri, Kunne de slet ikke tage sig af. GODT RETS SAMFUND

• #36   21. jan 2006 Spasser politi..! de sidder bare på stationen og drikker kaffe og spiser dounuts..!

• #37   21. jan 2006 narrr ved ikke....
    men i er så latterlige og høre på altid det eneste i efter hånden kan sige her, det er FUCK FUCK FUCK LOOL NOOB FUCKING PIS POLITI FUCK FUCK FUCK JEG SMADRE JER ALLE SAMMEN FEDE TABERE
    grow up drenge!!!!

I sidder altid og disser panserne og så snart de gør deres job og tager jeres tun fordi i køre ulovligt så skal i også pisse dem af og provokere dem, måske er de lidt trætte af at høre på alt jeres pis ? ved ikke, måske det ku jo være der somme tider var noget i vejen med jeres attitude, og man nok ikke helt gider og høre på en eller anden fuckt op 16 årig knægt der står og skriger af en i telefonen, men self skal de komme og det gjorde de også.

ar ikke så meget andet og sige, andet end at man nok ikke skal forvente og blive behandlet særlig godt, hvis man ikke selv er god mod dem man forventer og få noget godt ud af igen. skal ikke kunne sige at det er tilfældet men det er det nok nogle af de gange hvor politiet svigter.

tror ikke danmark ville være ret meget uden vores pansere. syntes det er godt de er der.,
    og i stedet for at være pist over at der gik lang tid før de kom, så var i det heletaget bare GLAD for at de kom. det er sku da mest fornuftigt

• #38   21. jan 2006 De kan ikke gøre andet end de bliver bedt om, de skal følge reglerne som alle andre, self er der også et par nitter ved politiet.

men svar mig lige på en ting, HVOR FANDEN I HELVEDE er der ikke det der er nitter alle steder alle kan ikke være perfekte!!!!!!

og i stedet for altid at brokke sig over det dårlige de laver så prøv også at vær lidt glade for de gode ting de laver

• #39   21. jan 2006 Anders H har faktis ret i det han siger

• #40   21. jan 2006 anders h din 4g er sku da heller ikk lovlig! jeg er helt enig med de andre fordi prøv at tænke på at det var dig der lå derude og de ville ikk komme og du skulle dø... godt gjort thomas L..!! har selv oplevet sådan noget da jeg var indblandt i et uheld.. så jeg sys du sku bare lukke..!!!

• #41   21. jan 2006 Self er alle politibetjenetene bare nogle spassere mand som aldrig gør deres job ?

hmm nogle der gider og svare mig på hvordan FANDEN i HELVEDE at de brokker sig over at fængslerne er overfyldte ?

det er i hvert fald ikke fordi de bare er nogle spassere som ikke laver noget, et eller andet må de jo lige som lave!!!!!

og det er ikke noget jeg tror det er noget jeg ved!!!!

• #42   21. jan 2006 Anders H - Han lagde jo ikke ud med at stå og råbe af panserne - Og kan ikke se at scootertuning skulle blandes ind i dether? Der blev ikke nævnt noget med det af hvad jeg har set ! - Der ville jeg give dig ret Sg.dk ser lavt på panserne, men det er jo deres eget ansvar at deres scooter er tunet. Kort sagt ris til egen røv.

Men i sådan en sammenhæng som denne ville jeg mene at panserne skulle tage ud og undersøge sagen med det samme, da det også er børnemishandling det drejer sig om her!

• #43   21. jan 2006 kai H
    jeg ville heller ikke brokke mig hvis de tog mit tun for mig der har lavet noget ulovligt...

man skal ikke altid kun være sortseer når det gælder politiet for så kommer der satme ikke noget posektivt ud af det. og self er det nitter ved politiet men det er der satme da alle steder

• #44   21. jan 2006 Danni (16) S
    er da enig der er har jeg også sagt, men de kom jo også, at der gik lang tid før de kom er en anden sag

men er til at brække sig over folk altid skal disse panserne her inde.
    var der ikke noget der hed et ordenligt samfund i hvert fald! og volden vil nok stige med 80 procent!

synets fandeme sg er pænt meget børnehavde tvivler på gennemsnits alderen her inde er meget mere end 14 :x

• #45   21. jan 2006 Du skulle næsten tage dine kammerater, med op på den lokale avis og fortælle historien.. Det er måske lige før det kan blive taget op i nyhederne på Tv2...

• #46   21. jan 2006 de er os kun mennesker.. det er rigtig nok.. men hvis du tænker på at det her handler om, om der er nogen som måske kommer til at dø eller ej.. så sys jeg de ska se at komme afsted med det samme..!!

• #47   21. jan 2006 Anders H

meget af det du siger er rigtig, men at vi bare skal være glad i de kommer er jeg ikke enig i, vi er trods alt med til at betal til velfærds samfundnet hvor vi har politi til at passe på os. Og jeg mener ikke de gør deres job ordenlig, og de respektere ikke danmarks regler. Kan give et ekslemple.
    Da klippekortet kom på kørekort. Samme dag det kom ind. Blev vores Politi chef taget for sprit kørsels, holder ikke. Så brude han gå af. Men nej, han kan forsætte sit job. Det holder ikke.
    Men det jeg mener er at de sætter ikke end der hvor jeg mener det er vigtig. Jeg mener på lands plan er det ikke så vigtig om vi køre på scooter. For det går mest ud over os selv. I ganske få tilfælde er det gået ud over andre. Men alligevel burger de flere mio kr på at sætte ind for at få os taget. Men indbrud kan man ikke rigtig gøre noget ved. Da vi havde indbrud, kom politiet gik ned i vores kælder, og sagde ja der er ikke nogen. 3 min efter var de væk. Men politiet kunne ikke gøre mere, i det i ikke havde folk til sådan nogen små sager.
    Mener der skal sættes mere ind der. I det at de ikke bare skal have lov og forsætte villa knæk. Mens os tuner vi har købt vores tun lovlig, betalt mons til staten via vores køb. Men vi skal virkelig ned med nakken kan jeg love for. Mener der er noget gal. Kan godt være det kun er mig der har det sådan, men ved det ikke.

• #48   21. jan 2006 var til anders h..

• #49   21. jan 2006 Anders H - Tror ikke jeg har fået det hele med, men vi er enige om at de var for dumme til at rykke ud til lige præcis dette opkald. Det er for dårligt, synes jeg.

Kommentér på:
FUCK POLITIET!!!

Annonce