{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er sandblæsning for noget?
  • #1   11. jan 2006 når noget bliver blæst med en masse små sandkorn..

• #2   11. jan 2006 i sådan en maskine.. som de proffesionelle har

• #3   11. jan 2006 Sand der bliver skudt udmed trykluft eller lig. hvor det renser og fjerner maling og forskellige ting så man får en ren og flot overflade

• #4   11. jan 2006 det er at man bruger trykluft til at sprøjte sand på noget.... virker lidt ligesom sandpapir, men det støver mere

• #5   11. jan 2006 ok tak skal i ha, men kan man selv gør det? fordi min ven har en kompresser, og hvor mange sand skal man brug til en puch moto`?

• #6   11. jan 2006 Ja det er rigtgigt Men Hvis du skal selv skal du bruge noget rigtigt sand til det er en til at sprøjte med

Det kommer til at se ud som det der er i kassen i mit dax projekt

• #7   11. jan 2006 man har en pistol, ligner meget en almindelig luftpistol, til kompressor, den eneste forskel er at denne pistol har en slange/beholder på, hvis der er slange på sætter man den ned i en sand sæk, hvis det er beholder på, så fylder man den med sand, trykluften sørger så for at sandet bliver suget op, og derefter blæst ud på det du vil sandblæse....

man ka stortset sandblæse alt metal.... sandblæsningen er en god forberedelse før man skal male noget, da det gør overfladen lidt ru, og malingen derved ka hænge fast....

Anders C: man behøves ik være prof, for at bruge en sandblæser.... det kræver kun en kompressor, en sandblæse pistol og self. masser af sand....

• #8   11. jan 2006 gipo C: ja man ka godt gøre det selv.... det kræver kun en kompressor, en sandblæse pistol og self. masser af sand.... mægden af sand er svær at svare på, det kommer tit an på vilken pistol man bruger, men 1 eller 2 50kg. sække ville jeg mene ku gøre det...

Kommentér på:
hvad er sandblæsning for noget?

Annonce