{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

......... Kig Her Igen :)............. {{forumTopicSubject}}

Heheh skal lige spørge om en ting til eller to, synes i det er dumt og købe en ny scooter ???? bare fordi jeg skal købe en peugeot speedfight, men der er ikke rigtigt nogen som sælger dem brugt, uden de er helt smadret, så vil høre om i kender en som sælger? det skal være en 2003-2004 model i rød/hvid

Bliver nød til og købe en ny, vis jeg ikke finder nogen som sælger brugt, for jeg vil havde den model :))))

I kan også sige en hjemmeside hvor man kan købe brugte scooterere vis i gider

Tak TAk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ......... Kig Her Igen :).............
  • #1   26. maj 2004 Speedfight er da sej :))) men du må da godt komme med andre forslag.

• #2   26. maj 2004 hvor er du fra daniel?

• #3   26. maj 2004 Sjælland Hundige,Karslunde,Greve smiley der omkring

• #4   26. maj 2004 Det er bedst at købe en helt ny scooter hos forhandleren.. Den kan køre maaaange km.. Og du får alt med til den.. + den er 100% original

• #5   26. maj 2004 JA det prøver jeg også at sige til mig selv, men alle mine venner køber brugt, og de kører fint, men nogen af dem køber dem også for billigt så de ikke er så gode,

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 25
    #6   26. maj 2004 en rød/hvid speedfight fra 2003-04. det lyder som en furios. så vil jeg gerne advare dig. jeg har selv den model, og fra 2003 er de begrænset i HOVED OG RØV (det gælder ALLE speedfights fra den årgang). ja, de kan faktisk ikke køre mere end 25 i timen som original. og det er IKKE nok at pille skiven. det fik min op på ca 40 med et MEGA dårligt optræk (dvs. det tog den næsten et minut at komme op på topfart). jeg har heldigvis fået "lavet" min, men det har kostet 1800 kr. bare at få den til at køre 65 med et nogenlunde optræk. og det er selvfølgelig ikke med lovlig udstødning. jeg fik det lavet hos en mekaniker, for det er IKKE nok bare at sætte ny udstødning på (som der desuden ikke findes så mange af til 03-04 modellen). der skal gøres meget mere.
    defor må jeg sige dig: lad VÆR med at købe den, medmindre du er villig til at gøre en MASSE ved den.
    ... så er du advaret...

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#7   26. maj 2004 men ellers, så kig på dba.dk. der er mange brugte scootere

• #8   26. maj 2004 Der har jeg kigget, men ikke så mange med billeder,faktisk kun 2-3 stykker som den model jeg vil havde, og de koster 14000 ca også syntes jeg lige så godt jeg kan købe en helt ny.

Ville du / i ikke gøre det ??

• #9   26. maj 2004 TIL NIELS K

Jeg var ude og kigge på en speedfight, og forhandleren sagde at vis jeg skulle havde en speedfight, så skulle jeg købe en 2004 model, fordi at en 2003 kørte rigtigt dårligt, men at en 2004 var meget meget bedre og han sagde at han ville pille skiverne for mig, også ville den køre60-80 km/t

Det er derfor jeg ikke ved og jeg skal købe en brugt, fordi at den skulle køre så dårligt smiley

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#10   26. maj 2004 jo, hvis du ikke kan få noget til under 14000, så ville jeg også købe moget helt nyt. ja, sørg for at du får en af de nye 04 modeller. de skulle være ok. men PRØV den før du køber, så du ikke bliver snøret.
    ud over det med at 03 modelllen køre dårligt, så er speedfight (efter min mening) en RIGTIG god scooter. de har god komfort og er gode at køre langt på. og så gør det jo ikke noget at de er så UTROLIG fede at se på.... hehe

• #11   26. maj 2004 JAA den er sej, også ser den så godt ud :)) også er der ikke så vildt mange som har den, så man ligner ikke alle de andre. men hvor mange penge har du brugt på din scooter ???? vil bare gerne vide det ? og kender du et sted hvor man kan købe gode dele til en peugeot ???

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#12   26. maj 2004 jeg har ikke brugt det vilde på min endnu. den er ret ny. jeg købte min brugt for 12000. den havde ikke engang gået 1000 km og der var stadig 4 måneders garanti. det eneste problem var at den er fra 03. men ud over det; et RIGTIG godt køb. da jeg så blev træt af at den kørte så dårligt prøvede jeg at udskifte udstødningen (pga. det MEGET tynde forrør der sidder originalt), men efter at have forsøgt med 2 forskellige udstødninger, fandt jeg ud af at 03 modellen er anderledes end alle andre og skal derfor have en anden udstødning. (dvs. de andre passede ikke på pga. en ændret motortype i 03'eren). så sendte jeg den til en mekaniker som selv handler med den model jeg har, og han ville gerne få den til at køre godt. det indebar: en ny udstødning (techno merlin), en ny bagplade på variatoren og nye ruller (7,5 grams) + forskellige andre smådele. det løb op i en pris på 1780 kr. inkl. hans løn. nu kører den så ca 70 med en helt ok optræk, ´men det ka' stadig blive bedre (og det BLIVER det.. hehe). derudover har jeg gejlet den lidt op med nogle dioder, håndtag dækskrift og lidt andet. men det er svært at gejle en speedfight furious op, da den allerede er ret fed fra fabrikken (bart styr, alu-fodplader, hæk-spoiler osv). men alt i alt har jeg brugt ca 2500 på den.
    ps. jeg har den ikke lagt ind her på galleriet, men det skal jeg nok få gjort på et tidspunkt.

• #13   26. maj 2004 skynd dig lige og få billeder ind så jeg kan se den :))

men syntes du jeg skal købe en ny eller gammel (2003) ????

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#14   26. maj 2004 jeg vil MEGET stærkt anbefale dig at købe en 04. så slipper du for alt det bøvl med at få den til at køre ordenligt. med mindre du får et godt tilbud som mig... men held og lykke med købet...

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#15   26. maj 2004 jeg vil MEGET stærkt anbefale dig at købe en 04. så slipper du for alt det bøvl med at få den til at køre ordenligt. med mindre du får et godt tilbud som mig... men held og lykke med købet...

• #16   26. maj 2004 TAK TAK tror jeg køber en ny, men skal vente til sommerferien for skal først blive 15 smiley for den nok leveret på min fødselsdag. :))))) glæder mig

• niels k
    niels k Tilmeldt:
    mar 2004

#17   26. maj 2004 jamen tillykke til den tid.... selv tak....

Kommentér på:
......... Kig Her Igen :).............

Annonce