{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drejeventil vs membran
  • #1   2. dec 2005 Drejeentil, kan holde til mere og kan køre stærkere .. Men har aldrig fundet grunden. Skulle være ventilerne der gør noget specielt ! også derfor de er så meget mere værd!

• #2   2. dec 2005 Jeg har hørt at forskellen skulle ligge i optræk og topfart.. den med membran indsugning er hurtigere i optræk da flowet er bedre end på en drejeventilsmotor, men den med drejeventil kan yde lidt mere, da benzinkoncentrationen bliver bedre fordelt , det er ca 5-10 km/t mere på toppen.. så ja hvis du vil have en der køre hurtigt men ikke med så godt optræk som med membran indsugning så skal du have en drejeventilsmotor.. drejeventilsmotoren er en lille smule mere økonomisk også .. der snakker vi om 2-3 km mere på literen.. men de upålidelige drejeventil har så let ved at gå i stykker så hvis jeg skulle vælge så havde jeg valgt membran indsugningen..

• #3   2. dec 2005 den motor med drejeventil, er lavet lidt lige som en bil motor, bare med een ventil, lige som en 4- takter.. det er derfor at den kan yde lidt mere og køre længere på literen...

• #4   2. dec 2005 synes personligt osse at en drejeventil motor er hurtigere i optrækket end en membran moter(fra en anden 4gear)

Kommentér på:
drejeventil vs membran

Annonce