{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

3 scootere byttes til 1 er du intra ? {{forumTopicSubject}}

Læs venligst ALT tekst inden der stilles spørgsmål...har desvære ingen billeder af sonicen og fz lige pt men kan måske frem skaffes... alle 3 + en hulens masse reservedele byttes til 1 scooter.

her kommer facts om scooterne:

Aprilia sonic er fra 2002 og har en sr50 ac motor monteret .. det er modellen med tromle.
der sidder også sr forgaffel og fælge på den og den er helt nylakeret i metallicblå ydreskjolde og med hvide inderskjolde. sr motoren har gået 37** km .. den kan starte men 4 takter og vil ikk køre ordentlig , hvorfor vides ikke. der er helt nyt polini sport på og et næsten nyt next ellers er den std. der er monteret barstyr men original styr osv medfølger.

Suzuki fz kender ikk årgang men er flot og original, har monteret nyt sæde samt dæk og nyt 43 mm cylle . helt nyt std udstødning og et tecnigas next der er tilpasset til den medfølger.
den starter 1. gang og den eneste defekt er at forpæren er gået men resten virker dog.

Pocketbike:
det er ac modellen i gul/blå fra importpriser.dk
der kan den ses og der er der yderligere informationer om den. den har max gået 20 km og kører ca. 55-60

Reservedelene:
FZ:

ca 10 fz cyll
next til fz
fz bagfælg med crosdæk

Sonic:
ekstra SR motor DD model ac
ekstra sæt SR fælge
Ekstra Sr forgaffel
alm sonic forgaffel
alm sonic forfælg med skive og dæk
ekstra ledningsnet
kabler og en masse greb slanger osv.
og noget plastik.


Jeg er intra i følgene scootere:
Sonic/Jog as, fs/Smx/Rmx/Reiju matrix

IKKE andet...
krav til scooteren:
i for alt med der står i teksten det jeg kræver er at scooteren er fed og lovlig max afdroslet og må ikk have gået særlig mange km. hvis du skulle have en std jog skal jeg dog have en sjat penge oveni. ALT skal virke og ingen defekter ...

Grunden:
jeg er løbet totalt surt i det med scooter/knallert og vil have noed fedt der kører optimalt og som jeg ikk skal røre en finger ved. jeg er IKKE intra i andre scootere end dem jeg har beskrevet og svarer ikk på useriøse indlæg. Jeg er IKKe intra i at sælge medmindre det er det hele samlet. og kan ikk bringe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 scootere byttes til 1 er du intra ?
Kommentér på:
3 scootere byttes til 1 er du intra ?

Annonce