{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

LUDER MOR! {{forumTopicSubject}}

Hey !!!

Hvordan får jeg en FUCKT UP luder kælling til at indse at jeg skal have lov til at købe en knallert ?

hun kører selv 100 ned gennem byen og 180 på landevejen..
HVAD fanden skal jeg gøre for at få hande til at indse det.
er der en der ved noget om hvoordan man finder en forsikring der får det til at lyde som om de dækker vis jeg kværker en lille pige.. (jeg er kun lige fyldt 15)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LUDER MOR!
  • #1   19. maj 2004 Du kunne f.eks snakke med hende om det... hun er jo nok bange for at du kommer til at køre forkert!
    Når jeg nu tuner min mere, så blir mine forældre jo ozz bekymret.. såå...
    mit råd, få en god snak med hende...

• #2   19. maj 2004 jeg har snakket med hende med det i over 2 timer tror jeg. og jeg snakker ikke sådan til min mor.

• #3   19. maj 2004 team easy on >> jeg køber jo en der er lavet mere eller mindre færdig. og at jeg selv vil lave en har hun ikke noget imod men det er det at jeg skal til at køre på den hun ikke vil ha.

• #4   19. maj 2004 ja jeg har haft en 4G som jeg lavede og kørte på men den solgte jeg. og et stykke tid efter kørte min mor ud foran en lastbil og 2-tal smadrede vores bil og siden har je knap nok fået lov til at cykle ned i byen hvis du ved hvad jeg mener.

• #5   19. maj 2004 hvis ikke hun vil give dig lov må du vente til du bliver 16 også kalder man sku ikke sin mor for en luder vel så er du jo en luder unge fatter du det ellers er der jo en araber der kommer til at forklarer dig at sådan siger man bare ikke om sin mor og det er der heller ikke andre der siger om ens mor vel du vil,vil ikke kaldes iben shal mutter

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 198
    #6   19. maj 2004 du kan jo ikk lave en forsikring på din knallert når du ikk er gammel nok til at køre på den, så langt så godt !!! hvis du smadrer en lille pige fuldstændig og du er 15 uden kørekort og forsikring (som du ikk kan ha når du ikk er gammel nok til at ha knallerten) så skal du af med flere milioner kommer an på hvor meget skade du gø på tøsen... og tror nok oz du vil ærge dig npr du sidder med en gæld på nogle milioner... + du har nakket en pige fuldstændig som måske og blevet lam whatever... så jeg kan sq godt forstå din mor... hvis du selv kører galt, kører ind i en bil, et eller andet dækker den heller ikk skaderne på dig og din knallert... men jeg har selv været det samme igennem.. MEN... jeg købte en og lod den stå oz en kammerat ;))) GL med din MuDDi

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#7   19. maj 2004 Peter L... du lyder ikk som om du har forstand på hvad du snakker om... og så vil jeg skide på hvad din mor er... han er 15 ERKO... han er IKK gammel nok til at køre på knallert... derfor dækker forsikringen ikk din spasser... så luk røven du ved åbenbart ikk hva du lukker ud af lort lige nu!!!

• #8   19. maj 2004 Peter L. det med forsikringen det gælder da ikke når knallerten er ulovligt ført gør det ? for der er der hele mit problem er jeg er bare ikke gammel nok.

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#9   19. maj 2004 GeKKo. FAT når du ikk er gammel nok til at køre på knallert, så dækker forsikringen heller ikk de skader du laver.. er det svært at forstå ??

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#10   19. maj 2004 og nej hvis politiet finder ud af du har lavet en skade med tun på dækker forsikringen heller ikk... den dækker ikk engang hvis du har pillet ringen på den...

• #11   19. maj 2004 den del af det har jeg fattet skal bare have min mor overbevist om at det er lige meget...

• Marco T
    Marco T Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 81
    #12   19. maj 2004 Fiskeren: For det første, så skal han lave forsikringen i hans fars/stedfars navn, og hvis han bliver stoppet af pannerne siger han at han har stjålet den fra hans far. Så spørger de som regel efter dit navn og adresse, så kører du hjem og får en "skideballe" foran politiet. Så er den ikke længere. Har selv prøvet det.

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#13   19. maj 2004 seriøst hvad vil du gøre hvis du kører et menneske ned og skylder ham/hende nogle millioner... eller værste tilfælde du skylder deres forældre/børn MANGE millioner hvis du har drebt personen ? tænk over det...

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#14   19. maj 2004 nå okey KLOGE Marco T. så siger vi det... det er heller ikk det jeg snakker om din spasser... hvis han kører en ned får man ikk bare en "skideballe" så er der nogen der skal ha nogle penge... FAT din spasser du fatter heller ikk noget !!!

• #15   19. maj 2004 peter L. vil det sige at du selv tror op at jeg bare kan oprætte en forsikring i min storebrors navn og vis jeg så smadre fru ?'S nye bil dækker forsikringe skaderne selv om jeg ikk er 16 ?

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#16   19. maj 2004 omg plz vil du ikk nok fatte at forsikringen IKK kan dække noget som helst før du er 16 og har dit kørekort... en af mine kammerater's fætter kørte en eller andens hund ned og den brækkede begge bagben, og han skylder hende damen der ejer hunden mange tusind kroner... for en SKIDE hund... tro mig du vil ikk slippe godt fra at ødelægge/skade/dræbe noget/nogen hvis du ikk er gammel nok... jeg VED hvad jeg snakker om !!!

• #17   19. maj 2004 fiskeren>> ærligt talt tror jeg mere på Peter L. han mutti er jo trods alt chef for det der falck fuck...

• #18   19. maj 2004 ok.

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#19   19. maj 2004 ja okey hvis man skal skære det ud i pap på den måde, ved jeg da godt han kan oprette en forsikring, men den gælder ik før du er gamel nok og har kortet... gider ikk poste mere her !!!

• #20   19. maj 2004 hmm. trist så er der jo ikk andet at gøre end få overtale de gamle og køre forsigtigt..

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#21   19. maj 2004 OMG... hør her... kan godt høre du ikk er særlig gammel men pyt skidt med det... det behøver ikk være dig der gør så der sker en skade... og ja gider ikk skrive mere du fatter åbenbart ikk hvad der sker med dig hvis du laver en fejl... men GL med det og kør forsigtet (eller nej BRAG den af)

• #22   19. maj 2004 Jeg har sgu da lige købt jog og er kun lige fyldt 14 idag, og så er den forsikret i min fars navn, så hvad er problemet?

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#23   19. maj 2004 det er hvis du kører galt så dækker forsikringen ikk... FAT nu FFS !!!

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#24   19. maj 2004 og noget helt andet så er din far da en spasser hvis han går med til så noget... virkelig en far der passer på sin dreng... eller!

• #25   19. maj 2004 måske skulle du bare komme over din overgangsalder og få et liv? håber sgu du er over 30, for du lyder sgu sådan

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#26   19. maj 2004 lol ok dude... jeg er nu 17 :D... men der er jo nogen der er fornuftige... og ja det er FANDME forkert af en far og self oz af en mor, og gi sin søn på 15 lov til at køre på en knallert... men håber da du kører galt så skal vi se om din forsikring dækker smiley ... og SELF du skal dø så dine forældre kan mærke tabet og ærge sig over hvor dumme de har været :DDD

• #27   19. maj 2004 Du kan først få en lovlig forsikring når du er fyldt 16, og du skal jo også have en knallertkørekort..!! Såå, det skal du nok ikke lige nævne..!!

Men prøv at slå en handel af med hende..!! Sådan så du betaler den ene halvdel af den, og hun betaler den anden..!! Sådan en aftale lavede jeg med min far, og det virkede..!!

Ellers så vent med at tune den, til du har haft den i et stykke tid, så din mor kan vænne sig til at du har fået knallert..!!

Det er mine råd..!!

• Marco T
    Marco T Tilmeldt:
    mar 2004

#28   20. maj 2004 Også derfor jeg siger at han skal oprette den i en andens navn, fra hans familie, der er ældre, og er gammel nok til at hvae knallert. Der bliver ik skåret ned på det antal kr du skal betale personen, hvis du kører en ned. Men så er der nogle andre ting der bliver skåret ned på, ang knallerten.

• Marco T
    Marco T Tilmeldt:
    mar 2004

#29   20. maj 2004 Og Fiskeren, du snakker om vi andre skal vokse op? Prøv se dit ordsprog, det ligner fandme ikke en 17 årig`s. Tænk dig om før du skriver noget, der kan sagtens sidde en eller anden fuldstændig komplet sindsyg psykopat herinde, og du sidder og sviner ham til? Det ville ik være så smart, hvis han fandt ud af hvor du boede, eller en af dine venner/familie.

• Ron9 M
    Ron9 M Tilmeldt:
    maj 2004

#30   20. maj 2004 LOL... hvor er du underlig Marco T. "det kan være der sidder en psychopat. som kommer og smadrer dig" uhhhhhh smiley bare sig til når jeg skal blive bange... LOL du er til grin !!! en psychopat, hvor er du sød LOL!!!

• #31   20. maj 2004 Hvis nu han kører galt på knallerten, og den tilhører en anden.. (altså via forsikringen) så dækker den IKKE...!! Har tjekket..!!

Kommentér på:
LUDER MOR!

Annonce