216 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "K: Vespa Ciao"
Vespa Ciao
Hej derude, jeg er en hermed en stolt ejer af en Vespa Ciao, og går med tanken om at lave pedalerne om til en lige stang med fodhvilere ligesom på en puch maxi k, da min ene pedalarm er gået i stykke...
Hej derude, jeg er en hermed en stolt ejer af en Vespa Ciao, og går med tanken om at lave pedalerne om til en lige stang med fodhvilere ligesom på en puch maxi k, da min ene pedalarm er gået i stykke...
Skrevet af: Noah P - 28. jul 2021
Vespa Ciao stelnummer !!
Hvor lyder jeres stelnumre... ? Vil bare være sikker.. For synes at stelnummeret lyder lidt underligt.... Kan det passe sådan her: " VV 163 149 E DK -K- 027 "
Hvor lyder jeres stelnumre... ? Vil bare være sikker.. For synes at stelnummeret lyder lidt underligt.... Kan det passe sådan her: " VV 163 149 E DK -K- 027 "
Skrevet af: Ralle O - 1. nov 2004
vespa tun
hey hvilke sider kan man købe vespa ciao tun???? Mvh Kris k håber i kan hjælpe ;P
hey hvilke sider kan man købe vespa ciao tun???? Mvh Kris k håber i kan hjælpe ;P
Skrevet af: Kris >>>Team MK cross<<<™ - 30. jun 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jan 2004
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 19 Emner: 114 Svar: 682
K: Vespa Ciao