{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Hvor er de provokerende..... {{forumTopicSubject}}

Fuck hvor er jeg træt af dem der ik kan holde nallerne fra ens knallert...

Idag i en time kommer en af mine venner hen til mig og siger der er nogle perkere ved vores knallerter, efter timen går vi ud, der står ingen perkere mere men en gruppe danskere, vi skal hjem ad, og tja, så gider dyret ikke at starte, jeg tænker den måske bare lige skal varmes op, men efter 5 min, spørger jeg en af danskerne hva fuck de har lavet ved den, han siger det ikke var ham, men dem der lige var gået(perkerene) tja han fortæller mig de havde pillet tændrørshætten løs, jeg siger han skal sætte det på igen, det gør han så og svinet starter...

Men hvorfor fuck kan de ikke lade ens ting være i fred!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er de provokerende.....
  • #1   17. maj 2004 Måske men så kan de fandme pille ved deres egne ting, de skal sku ik røre mit...

• #2   17. maj 2004 Helt enig med Mads N .. hvis folk rør ens moped uden og få lov, skal de bare ha en masse tæsk!..

der var en af mine venner der lige skulle spille smart, så han ville prøve og tage stikke ud til tændningen så den kunne starte uden nøgle (Hot50), så i stedet for tar han det ud til den store pære! så jeg kørte rundt i et stykke tid uden rigtig lys (indtil jeg fandt ud af det bare var stikket) fordi han skulle spille smart =S

Jeg korsslutter ihvertfald når der er nogen der bare rør ved den! ;P

• #3   17. maj 2004 hallo har du måske ik tænkt på at det er de pølse dansker der har gjort det også bare sagt at det var nogle udlændinge.. og hva fanden hjælper det at lægge det ind på scootergalleri og tude over det? smadre sq da dem aber der har gjort det..

• #4   18. maj 2004 Jeg tror helt seriøst på, at der er nogen, der ville ønske at de var født uden røv, hvis jeg fangede nogen i at pill eved min scooter, for de fik godt nok røven på kommedie, hvis de piller.

og det er ikke bare for sjov, jeg siger det, der var engang en cykel der væltede over i min scooter, så jeg nu kører rundt med en ridse i skærmen til forhjulet.

hvis jeg hvade vidst hvem der ejede den cykel, så havde han fået lov til at GÅ hjem med sit cykelstel krøllet rundt om halsen!!! og sine brækkede fortænder i en lille plasticpose i lommen.

(puuuha,,tror det er godt, at jeg ikk eer voldelig)

jeg ser i hvert fald også rødt, såsnart der er nogen der parkerer for tæt på, eller bare står og skal pille,, de får lige nøjagtigt 2 sekunder til at forsvinde!

OG EN TIL
    Makaveli // Street Magic Brodahz':

du har nok ret,,,det er desværre ALT for nemt at skyde skylden på en flok "perkere", som folk ellers kan finde på at sige.

og i disse sammenhænge, laver danske "møgunger" mindst ligeså meget ballade,,, så jeg kan godt forstå at du lige vil kommentere det!

det nytter ikke noget at skyde skylden på "perkerne" med det samme!

BEVISER MIN VEN,,,,BEVISER!!!

• #5   5. nov 2013 (link fjernet)

Anti-udvandre

Kommentér på:
Hvor er de provokerende.....

Annonce